jeetje,dit is echt niet bij te houden. Bianca,ik vind m heel mooi bedankt. Siet,wat een gave woonkamer,past helemaal in zo'n omgeving.En wat een leuke pups en peerds. Berdien ook een lieve pup,met maanoogje. verder weet ik t niet meer.
Ben naar Lunteren geweest,ben afgedraaid.
mnkortleve
Geplaatst: 25-07-09 22:52
Dan heb je deze ook gezien.
Lucy_1
Geplaatst: 25-07-09 22:54
snowdon schreef:
Vraag maar?
_janet_ schreef:
ben nu we benieuwd wat je wi vragen liesbeth
snowdon schreef:
Ik ook!
Of de tunnel van nijntjes niet instort?
Jee, wat zijn jullie nieuwsgierig zeg..... Leon sms-te er zelfs voor Ik was gewoon benieuwd of je in dat zwembadje bloot zit of dat jullie een zwembroek aan hebben
Wat een heerlijke foto's Biancaa..... Lekker ritje geweest zo te zien... Mohr is prachtig!
Lucy_1
Geplaatst: 25-07-09 22:55
Mooi stel die van Sandra! Mooie foto Mirjam!
Anoniem
Geplaatst: 25-07-09 22:55
Rustig an he? : Op 2 uur tijd weer 4 pages....
Leuk die foto's, krijgen we toch een beetje beeld bij je paarden Zammie
Mooi getuinierd en ingericht Boncho! Binnen ook veel planten en bloemen zo te zien
Nu pas Siet? Van die tafelloper, ik dacht dat het expres was Zodat je hem bij het rondlopen bij de bank er niet makkelijk afstoot
Arjan... Looking goood!!!
En Leon kan nog ff van lekkere frambozen genieten
Lies in de bocht, wat ben je toch een lekker wijf he
Lucy_1
Geplaatst: 25-07-09 22:56
Moest ineens naar een verjaardag van mijn zwager... Dus kon mijn vraag niet meteen meer plaatsen....
Maar heb het antwoord ondertussen gehad via sms
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-09 22:58
Vreselijk knappe Arabier bij Esmee die blij was dat Maddox met de kleie er weer was Maddox en Djoser Isa die Faramir z'n "papanadoen-gedrag" zat was Is het een paard? een ezel? Nee, Fara is een Lama En Grappig poesje wat ik onderweg tegenkwam
Mensen, ik ga morgen op vakantie, ik denk dat ik nog wel even langs kom, maar toch, als het niet zo is tot over 2 weken Ik ga jullie missen, zoals Janet zei Bokt-familie
ook jij veel plezier (hoezo bokt verslaafd, nog even vanuit bokt spieken)
mnkortleve
Geplaatst: 25-07-09 23:12
Ik vind het geweldig om te zien hoe hij zo kan verschillen met zijn half broertje die ik hier thuis heb, wat uiterlijk betrefd dan want innerlijk hebben ze allebij een geweldig karakter.
Iedereen die op vakantie gaat, een heel fijne vakantie gewenst!
Verhuiskaarten zijn klaar! Eindelijk, heb veels te lang op mijn bestelling moeten wachten.. Maar ze zijn geschreven en liggen klaar, kan ik ze gaan uitdelen/versturen..
Dat van die tafelloper was dus niet bewust.. Bij mij moet alles waterpas en symmetrisch recht liggen..
Anoniem
Geplaatst: 25-07-09 23:23
Sita_ schreef:
Dat van die tafelloper was dus niet bewust.. Bij mij moet alles waterpas en symmetrisch recht liggen..
* Neemt voortaan een waterpas mee in dr kontzak*
Iedereen veel fun op de vakanties!! Wordt het vast hier weer normaal om bij te lezen / houden
Ja, dat moet inderdaad! 3 Aug. de sleutel he? Dan sta ik 's avonds bij je op de stoep!
Lucy_1
Geplaatst: 25-07-09 23:36
Mirjam... Ik zie toch wel wat herkenbaars in jouw veulen en Duncan terug hoor
Sita.... Foei, scheef tafelkleedje... Moet niet kunnen
Vakantiegangers... Veel plezier! Geniet ervan!
Grit
Geplaatst: 26-07-09 01:11
Ga morgen bijlezen, maar heb natuurlijk wel even de openingspost gelezen . En Lois . Hij is superduper , daar zal je veel werk aan hebben gehad! Echt leuk gemaakt en ik vind de titel ook weer . dus Lois
*mijn voorspelling klopte bijna, ik zou de opening missen en op blz 8 als allerlaatste aangekakt komen. Het is blz 9 geworden *