Ik vind het niet kunnen als je met een stoet van meer dan honderd paarden rijd een draf. Wat annelot en saskia toen deden was even een zijpad nemen en even een sprintje trekken. Zoheeft niemand er last van
Ik kan denk ik niet mee als er gedraafd wordt, of het moet over een ander pad dan een zandpad zijn, want bij al dat stof dat dan omhoog komt, denk ik niet dat mallow dat trekt! Maar als er alleen gestapt wordt ben ik van de partij
aan het begin was het stappen draven stappen braven enz om de groep bij elkaar te houden. Was echt niet fijn. Maar op een gegeven moment krijg je toch losse groepjes. Wij reden op een gegeven moment met zijn vijven.
coydog
Geplaatst: 18-05-09 12:39
Was er toen slechts één die af en toe langs gestoven kwam, kreeg er niet de indruk van dat dat het initiatief van de ruiter was Nee hoor, het grootste stuk ging rustig aan
Draven of zelfs harder met zon grote groep is niet echt verandwoord. en overgens is het bijna onmogelijk om de groep in zijn geheel bij elkaar te houden, wij reden de vorige keer best wel vooraan, en ondanks dat we heel de weg stapten hadden we erg veel last van stof, maar verder super leuk en gezellig.
dit jaar rij ik niet mee, hopenlijk heb ik dan een mooie dikke buik, en kan ik fotos maken en genieten van al dat moois dat langs komt. want om te zien is het toch prachtig.
ik ga uiteindelijk toch niet mee met Bonita.. vorige keer was ze nogal heftig met de record rit en nu geniet ze ook nog eens minder van het werken.. Mijn dametje blijft lekker in de wei lopen en gaat lekker mee uit wandelen bij mij thuis, maar niet meer in zo'n grote groep.. Het geeft haar en mij teveel stress.
65 km vanaf hier, dat is best te doen... Ik ga er nog even over nadenken, ben gisteren pas voor het eerst op buitenrit geweest Guus is helaas altijd gewend geweest om buitenritten te leiden dus wil het liefst voorop, dat is een beetje balen met zo'n grote groep denk ik. Maar wie weet, eerst nog even meer oefenen.