Zo dat is wel vroeg! Expres gedaan i.v.m. wedstrijdseizoen?
POLLO
Geplaatst: 05-03-09 17:21
nee ivm de winkel. Ik ben tot eind maart zo goed als vrij daarna niet meer. In de zomer start ik juist geen wedstrijden. Zou dan juist heel laat gedekt hebben. Kon ik in de winter nog wat langer doorrijden. Maar in dit geval dus een vroeg veulen.
Muds
Geplaatst: 05-03-09 18:29
Dan kunnen we dus een nieuw topic starten: verwachte Tinkerveulens voor 2010 Leuk Pollo, hopen dat het heeft gepakt.
Super Iloon, en de tijd komt voor jou zeker uit meid
DianneM
Geplaatst: 04-05-09 16:03
Voor Willy denk ik aan Victorio in augustus Veulen wordt om te houden
Voor Bries heb ik een lijstje voor in 2010, moet nog 1 jaartje wachten.. Ryon O'Malley (heb ik altijd al een veulen van willen hebben) Tolkien van Weremere Victorio Red Aller aller grootste wens was Chakotay.. Dit veulen wordt ook om te houden, ongeacht merrie of hengst, voor het eerste veulen wil ik geen grote heeeeeel zware hengst
Hier lang getwijfeld, (over Hugo en over Billy) maar uiteindelijk toch besloten om Dewi leeg te laten zoals gewoonlijk Volgend jaar weer eens kijken wat er op de markt is
had het in het vorige topic al gemeld maar zal het nogeen keer doen. mijn dame mag op 23 mei gaan kennis maken met het belgische land. Ze gaat daten met Lexx.
Mirjam heeft nog niet gebeld dat ze hengstig toont...
frenia
Geplaatst: 04-05-09 20:00
Hier komt morgen Angel naar huis van haar date met Lexx Als alles goed zit, betekent dat een veulentje van die 2 voor 1 april 2010
Tink gaat uit logeren bij Selwyn rond 23 mei
Ik denk alvast over hengstkeuze 2010 na Voor Angel staat momenteel enkel Curran op het lijstje, maar tips zijn welkom Voor Tinkerbell strijden weer verschillende heren om de eer: Bro, Moes en Winnetou, maar ook daar zijn andere meningen welkom
jep en eigenlijk mooi op tijd hoor heb me zorgen gemaakt om niks eigenlijk, behalve dan dat de veulenhengstigheid wel uitbleef en ze niet reageerde op het hengstig spuiten maar ze is de 26ste bevallen en een maand later de 27ste hengstig geworden, dus das wel prima zo Ze is de 27ste, de 29ste (april) en de 1ste (mei) gedekt.
Stephannie7
Geplaatst: 04-05-09 20:13
Mijn kruising andalusier merrie gaat volgende week naar Ryon Vanavond wezen kijken wat een super hengst!
@ Keeva: Willy wordt in augustus 3, voordat ze gedekt wordt, wil ik haar in het tuigje hebben gehad, dan mag ze nadat ze gedekt is, een karretje gaan trekken
jamejozie
Geplaatst: 04-05-09 20:38
wij slaan helaas dit jaar toch over, financieel wil het even niet uit, met als uitzondering dat we nog binnen het dekseizoen een toekomstige koper vinden voor Oliver (zie onderschrift) en anders dan is het nog geen ramp dan zien we het volgend jaar wel weer, even doorsparen dan.... voor iedereen dan hele mooie veulens toegewenst en voorspoedige drachten voor de vele drachtige merries
stalnijmegen
Geplaatst: 04-05-09 21:40
frenia schreef:
Hier komt morgen Angel naar huis van haar date met Lexx
leuk hier gaat er schijnbaar ook eentje na lexx medio juni