ben weer aan het tekenen even 1 vrij werkje. Concentratievermogen komt heeeeeuuul langzaam weer terug! Kan me nu al 10 minuten achter mekaar concentreren op 1 ding, dat was eerst maar 10 seconden Als het weer op peil is, wil ik weer aan het werk en ga ik ook weer meer tekenen.. Heb nog een opdrachtje lopen van Lucy_1 Al een heeel tijdje..
jawel erg gaar, dus doe lekker rustig aan laptop op schoot en internetten!
Lekker weer aan het tekenen dus! Ik wil pallieter ook wanneer je weer tijd heb, en ik een goede foto door je latendoen, vind het zo gaaf! Lekker dat je je alweer een beetje kan concentreren!
gave foto's leon, sita en maya. Er straalt heel veel lol en gezelligheid van de foto's af.
pff wat een hitte zeg. Gisteren ook al. We hebben echt noodweer gehad hier. 3 voortenten kapot. We waren gisteren een opvang. Het hele huis zat vol met camping gasten. Gelukkig werd het om 1100 s avonds droog, en kon iedereen weer terug naar de caravan.
timokyana
Wij zijn bevoorrecht.. Er broeden er hier elk jaar een heleboel in t Zwin, natuurgebied.. En er zit ook elk jaar een nest hier aan de rand van het dorp.. Maar ik kon ze net net op de foto krijgen, ze waren best hoog.. Beetje bijsnijden vanavond en dan denk ik dat t wel leuk dr uit ziet..
ja, klopt, allerlei mezen, merels en spreeuwen hebben we nog zat, maar mussen zijn verdreven hier door de parkieten, omdat parkieten alles vreten wat mussen ook doen. Buiten dat hebben mussen beschutting nodig en de parkieten niet, wat de parkieten als de sterkere soort maakt. Mensen in de randstad houden ook erg van moderne tuinen zonder struiken..
ja, zeker jammer, tis dat ik geen tuin heb, maar als ik straks wel een huis heb, dan komt er zeker een vogelvriendelijke tuin achter! Mussen vind ik erg gezellige vogeltjes met hun gekwetter. Halsbandparkieten hoor je al van 500 meter afstand, met dat schelle geschreeuw van ze, vreselijk...
Uilen heb ik alleen vroeger op de boerderij gehad.. 1 keer een grote kerkuil..