Marjolein schreef:Heerlijk hé sita geen mensen die al alles willen weten. Van die verplichte zondagochtend praatjes.
Inderdaad.. De enige die ik kan verdragen op zondagmorgen is de staleigenaresse.. 
Maar er staan nu sinds kort mensen op stal die ik liever ontwijk. Zijn van die betweterige bemoeials die alles kunnen. Maar als het puntje bij paaltje komt ze niet eens zelf kunnen zadelen, laat staat rijden.
Plus dat ze altijd 'heel gezellig' bij je komen zitten als je bezig bent. Mijn paardjes zijn al zo gesteld op hun rust en met een aantal 'gezellige' mensen erbij zie ik ze echt kijken van OMG moet dit nou..
Plus als je gaat rijden je in de bak ook nog eens heerlijk vergezellen met hun geklep, tips en commentaar..
Love it..
Maar goed, ik was inderdaad alleen vanmorgen. Dus heb lekker de buitenpoetsplaats bezet met al mijn zooi.. 
Ik schaamde me echt op den duur. De ene poetsplek lagen al mijn spulletjes en op de andere stond een paard.. 
Eerst Amy helemaal geborsteld en met de masageborstel gemasseerd, manen en staart geplozen, sokjes gekamt en geknipt.. Oortjes geknipt, neusje ingesmeerd. Uier en dr achterste onder handen genomen. Alles ingesmeerd met uierzalf.. Ze stond gewoon te genieten! Zo'n beautykuur vind ze altijd heerlijk!
Daarna Shania gepakt. Die ook zo'n soortgelijke behandeling gegeven. En ze stond zowaar stil! 
Volgens mij is ze tot inkeer gekomen! Nog even met dr gewandeld. Ze was braaf.
Nieuwe vliegendeken was te groot, dus die heeft Amy nu op.. Supersjiek staat ie! 
Daarna mijn poetskisten uitgekieperd, schoongemaakt. Opnieuw ingedeeld. Toen ik toch bezig was mijn andere spullen opgeruimd. En jawel.. Ik kom aan 17 halsters..
Té erg.. Ga er binnenkort een aantal verkopen en hele oude weggooien denk ik.
Verder nog wat spullen die ik niet meer gebruik of te klein zijn.meegenomen naar huis, zitten nu in de was en ga ik ook maar in de verkoop gooien.