[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 17:54

Hoi,

Meld me even, moet nog heel veel pags bijlezen ....

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:00

wenk: hahahah das nog eens een goeie mop:P

crazy_funky: een piercing kan je op zooo veel plaatsen laten zetten . Ik neem zelf misschien nog een navelpiercing.

zo vandaag weer naar de paarden geweest. Een poging gedaan om een hengstenvlecht te maken(wat totaal niet lukte:P) en voor de rest de paardjes lekker gepoetst.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:01

Hallowww, wat heb ik vandaag een superleuke en mooie rit gehad, een bonte optocht van 30 tinkers, enne, superrrrmooi weer, gehele dag zon

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:02

Nou, Mo heeft d'r best gedaan en Wanagi had er lol in.
Wanagi heeft 138 punten gehaald met een tweede premie.
En Mootje, tja, die had 145 punten!!!!
Dus eerste premie.
Aangezien zo ongeveer iedereen van stal er was begonnen ze met z'n allen te juichen en te klappen, toen had ik het dus echt even slecht hoor.
Geloof dat Mariel er wel een foto van heeft

Weet er iemand nog een mooie maat cob hengst......
Laatst bijgewerkt door coydog op 01-10-05 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:05

goedenavond allemaaal,

nou nou wat een dag was dat zeg!
Om half zeven al op en om 8 uur weggereden om frederique onderweg in putten op te pikken.....we waren uiteindelijk om kwart voor tien in bij Hof van Ede....Alle deelnemers kwamen ook aangedruppeld.
Het was nog druilerig en nat weer maar wonder boven wonder waren de weergoden erg aardig vandaag en klaarde het helemaal op!
Wat een mooi bont gezelschap zo met 27 ruiters....
Het was een super rit en iedereen was enthousiast ! heerlijk genoten van de lekkere lunch en de mooie omgeving!

Ik zit nu voldaan op de bank nog na te genieten...

op naar de volgende rit...

Ben heel benieuwd naar hoe het in zeeland gegaan is, ik hoorde al wel dat het weer daar ook mee heeft gewerkt dus dat is alvast heel fijn.
Hopelijk zijn er mooie premies gevallen....ben benieuwd naar de foto's

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:10

annepaardoes schreef:

crazy_funky: een piercing kan je op zooo veel plaatsen laten zetten . Ik neem zelf misschien nog een navelpiercing.

ja ik weet het maar weet nog niet waar en een navelpiercing heb ik al..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:18

Cora, nogmaals van harte gefeliciteerd!!!! And I told you soo!! Ook heel de kantine leefde met Myrthe mee toen Mo in de ring was

Wanagi deed het ook super, als eerste van de groep

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:26

o zeg een dag niet geweest moet gewoon 12 bladzijde lezen whahahahahhaha

Nou lijk mij ook erg leuk eens aan zo'n rit mee te doen.
Maar eerst nog ff wat ervaring op doen en trailer kopen.

En ben het helemaal met de mensen eens dag kerst lekkere liedjes heeft en een fijne tijd is.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:37

Heb vandaag een kenner erbij gehad die naar me stock zadel heb gekeken en hij ligt wel goed op whisper.
Ik maar denken dat het niet goed lag maar het moet gewoon naar haar lichaam gaan staan .
Dus vandaag weer ff gereden erop en nu morgen ff kijken wat ze met haar rug doet.
de man zegt ook als je nieuwe schoenen hebt moet je ze ook uitlopen hihihi

dus ben weer helemaal gelukkig vandaag want het zit zo lekker dat zadel.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:40

Gefeliciteerd, super resultaat, en fijn dat jullie zo'n leuke rit hebben gehad

Hier voelde ik me net zo'n cowboy,

Er kwam net een moterrijder het erf op en zei, er lopen paarden naast de weg in het gras en wij van ??? , Smithwiks en zijn 2 merries en veulens, vonden het gras aan de overkant groener dan in de wei, omheining plat, dus ik met de auto erachteraan [gelukkig die 4x4] gras in en eromheen probren ze op te drijven, toch wel handig zo'n bull barr voorop, shirley trok zich er niets van aan en na 10 minuten om ze heen scheuren gingen ze met z'n allen weer richting wei, 2 andere auto's waren ook al gestopt en hup de wei in. We hebben ze maar verplaatst naar een andere wei, anders kunnen we vannavond weer, maar was wel komisch.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:43

hahahahaaaa....jean dat was wel schrikken maar aan de andere hand wel weer erg komisch....zie het helemaal voor me

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:44

Ik zie het ook al helemaal voor me! Gekke Smithwicks weer hoor

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:49

coydog schreef:
Nou, Mo heeft d'r best gedaan en Wanagi had er lol in.
Wanagi heeft 138 punten gehaald met een tweede premie.
En Mootje, tja, die had 145 punten!!!!
Dus eerste premie.
Aangezien zo ongeveer iedereen van stal er was begonnen ze met z'n allen te juichen en te klappen, toen had ik het dus echt even slecht hoor.
Geloof dat Mariel er wel een foto van heeft

Weet er iemand nog een mooie maat cob hengst......

Owja.. Mo sprong er ook echt meteen uit hoor, als er een dagkampioenschap was, was de winnaar al wel duidelijk, waren ook vreemde mensen in de kantine t mee eens Jammer alleen dat de aanjager niet volledig zn best deed, je zag gewoon dat ze NOG beter kon!

Tot volgend jaar op een officiele keuring voor een kampioenschap?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:52

Cora en Annick nogmaals gefeliciteerd met de behaalde premies! Echt met volle recht behaald hoor Ze zagen er uitstekend uit

Mijn vader heeft vermoedelijk het eerste plantje JKK bij ons in de wei ontdekt... Was alleen nog in groene status, dus moet even zoeken, bladeren kwamen wel overeen, maar is zo lastig te zeggen.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:54

Bedankt Maya, en ook dat je er was om me te steunen.
Ook Leon en Chubby bedankt, beetje afleiding was wel goed.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 18:58

Cora, van harte gefeliciteerd met Miss Mo. Super hoor, 145 punten en Wanagi ook al zo'n hoge score! Is Miss Mo nu ingedeeld als Cob?

Maya, ook gefeliciteerd met het goede resultaat van Bella!

Hoe hebben de anderen het ervan af gebracht???????????????????????????????

Fijn dat het een zonovergoten rit was in Ede vandaag, Volgende keer hoop ik ook mee te kunnen doen.

Jean, jouw hengsten houden wel van een beetje avontuur. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Esther, sterkte meid. Lijkt me heel moeilijk je veulen zo te moeten overgeven. Is Baileys erg onrustig?

Spannend morgen mennen Wendy!

Vandaag weer een lange buitenrit gemaakt en haar op de terugweg even lekker laten gaan. Heerlijk!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:00

Heb het ook al vermeld in het tinkerkeuringstopic. Alle beebs van Baggio hebben een 2e premie, de merries die ik bij me had ook. Er zijn geen 3e uitgedeeld, dus gewoon een superdag.
Ben aan het eind van mijn latijn...

Esther Biggles komt wel goed hoor! Kus voor Beel.

Cora ga ik niet meer feliciteren, daar blijf ik mee bezig

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:01

Vasthi schreef:
Cora, van harte gefeliciteerd met Miss Mo. Super hoor, 145 punten en Wanagi ook al zo'n hoge score! Is Miss Mo nu ingedeeld als Cob?

Maya, ook gefeliciteerd met het goede resultaat van Bella!

Hoe hebben de anderen het ervan af gebracht???????????????????????????????

Dank je
Miss Mo is ingedeeld als Cob ja, perfect voorbeeld van een mooie ronde Cob werd er gezegd.
De rest zal het wel zelf komen vertellen denk ik, hoewel ze erg moe zijn.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:06

Jellie, nieuwe avatar??

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:10

tja ik heb 119 foto's gemaakt maar ze zijn redelijk eentonig hahahaha
Bailey's ,Balou/Biggles en Shermain en maar een paar andere.......
Main heeft een super eerste premie gekregen!
we waren wel erg verbaasd dat er de hele dag bij verschillende paarden opmerkingen kwamen over te groot hoofd,lang hoofd enzovoorts,we vreesden al het ergste want Shermains hoofd is ook nogal aan de maat.
maar bij Shermain was de opmerking,een bij het type passend lang hoofd!
(Recht met een breed voorhoofd en niet overdreven groot.Het staat in verhouding tot rest van het paard. bron NTS site,typebeschrijving Vanner)

ik ben door Noelle weer een beetje uit mijn evenwicht gebracht betreffende de dekhengstenkeuring,volgens haar maakt het echt niet uit dat Tommies manen ultrakort zijn,oké het is jammer maar het gaat om de bouw en gangen van het paard,dat is me al vaker verteld maar toch....
ik twijfel nu weer,als je al die paarden en mensen op zo'n keuring ziet wil ik gewoon ook weten wat ze van Tommie vinden,en de enige manier om dat te weten te komen is op de keuring.

HELLUPIEEEEE

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:13

Haha, Chub heeft iig opgebiecht wie ze ‘aanbid’ Goed zeg dat Maya en Chev gelijk hadden Balen van je huid. Ik heb daar ook last van maar gelukkig op mijn benen… naja gelukkig

Xena, bedankt voor de uitleg. Ik zie t wel eens vaker staan en vroeg t me altijd al af

Vashti, fijn dat het uitje zo geslaagd was. Echt puur genieten. En wat gaaf dat je toch die gedenkplaat hebt gekregen. Ik vond t toen zo sneu voor jullie dat jullie dat moesten missen Ook nog lekker gereden.

Cindy, zit nog steeds in de verbouwingstroep.. Achteraf is het de rotzooi vast waard geweest! Leuke loge! Voor Reilly ook wel erg prettig!

Maya, super dat je zo’n goeie beuirt gemaakt hebt!

Jean, Mariah Carry dat is echt hellllllll voor mij… Brrr. Leuk dat je nog zo geniet met Terry! Je knollies weer aan de wandel, ohoh….

Karuna, ik hoop dat je snel weer beterder voelt

Flet, super nieuws wbt je mams!!! Ik ben echt een sinterklaas mens. Lekkere scherpe gedichtjes maken

Jeanie, hahah jij Flet en mij ook door de war. T is me wat Grappig van je verzekeringsman!

Roos, leuk dat je reactie van die mensen terug had. Op dit moment is het gewoon heel erg naar met mijn longen. Komt echt door de weersomlag. Balen dat jij ook pijn hebt gehad. Ik heb wel vaker beeldmateriaal van die Honza gezien. Om jaloers op te worden.

Crazy, balen dat je je niet helemaal lekker voelde. Ik ken dat programma niet.

Des, jij gaat dus als nbmto/er door t leven. Ik hoop dat t bevalt.

Leon, in love.

Dobbel, echt balen van je slapeloosheid.

Shayla, jammer genoeg is t niet meer gelukt om naar het tuincentrum te gaan. Had t zo leuk gevonden. Als je dat nog eens doet moet je ons tippen hoor, dan komen we zeker. We zijn dus allebei aan de snotterij Heel veel succes met de vehuizing!!!

Mooie foto´s van Bonte gezien!

Chev, in Breda waren ze de makro ook al aan t verbouwen. Gaat veel veranderen bij Makro´s. Ook nog op de moppen toer

IL, veel plezier met je tongpiercing.

Wenk, gaaf dat ze morgen voor de kar gaat.

Beel, jammer dat je bebiepaardje weg gebracht is maar die zal vast een goed leven krijgen bij Dobbel

Ik baalde dat ik gisteren de zeelanders meer geen succes kon wensen.

Coydog, wat een super goed resultaat. Van harte!!!! Heb idd een nieuwe avater maar Lemmie staat fout… Hoop dat ze het nog wil veranderen in Lemmy!

Silas, voor jou ook een succesvol dagjes!

Begreep dat Annick ook een premie had.. heb ik daar nu over heen gelezen= Gefeliciteerd!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:18

Annick komt nog wel met haar verhaal Een bepaalde reactie van Leonoor en Annick was in elk geval erg lachwekkend haha

En flettie en Jellie door elkaar halen? Hoezo dat dan? Pellie/Jellie zou ik wel weer snappen Net als Shayla en Sayla van Shayla en grid....

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:20

Hoe is het nu met jullie wedstrijd afgelopen Jellie?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:22

Als t goed is heb ik op iedereen gereageerd en anders solly maar geheugen laat af en toe ook een steekje vallen

Gisteren dus eerst naar de Makro gegaan. Heb voor de zekerheid ook maar nieuwe antiallergie kussenslopen meegenomen. Mss dat dat iets scheelt met die longen En nog nieuwe hoeslakens en ander mooi spul. Lekker gelunched in het resaurant en gelijk zo veel gegeten dat we s'avonds niets meer hoefden te eten.

Daarna Flanna gewassen en gevlochten. Ze was Druk! Niet normaal En Jan had stress en was kort voor de kar toen Flan ging klieren met het maken van de vlecht. Ik heb hem nog even vervloekt en in mineur stemming hebben we Flan op de wasplaats gezet. Dat ging lekker. Daarna heeft Jan haar nogmaals gevlochten en er wat gel in gedaan. Mocht niet baten want s'avonds lag de vlecht er weer uit, toen we kwamen.

Mijn proef ging totaal niet lekker. Ik was heel ontevreden. Flan deed het wel braaf maar we konden beter. Ik had t stikbenauwd en had er echt de pest in. Kon wel janken. Ik zou Jan iets later voorlezen maar gelukkig kon iemand anders invallen voor mij. Gelukkig zakte benauwdheid weer. Toen we klaar waren zagen we Marcella nog. Leuk dat je gekomen was Uiteindelijk had ik 158 en Jan 161 punten.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:23

Toch niet slecht hoor Jel, arme jij