Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik neem zelf misschien nog een navelpiercing.

annepaardoes schreef:
crazy_funky: een piercing kan je op zooo veel plaatsen laten zetten. Ik neem zelf misschien nog een navelpiercing.
en een navelpiercing heb ik al..
Ook heel de kantine leefde met Myrthe mee toen Mo in de ring was 
, Smithwiks en zijn 2 merries en veulens, vonden het gras aan de overkant groener dan in de wei, omheining plat, dus ik met de auto erachteraan [gelukkig die 4x4] gras in en eromheen probren ze op te drijven, toch wel handig zo'n bull barr voorop, shirley trok zich er niets van aan en na 10 minuten om ze heen scheuren gingen ze met z'n allen weer richting wei, 2 andere auto's waren ook al gestopt en hup de wei in. We hebben ze maar verplaatst naar een andere wei, anders kunnen we vannavond weer, maar was wel komisch.
coydog schreef:Nou, Mo heeft d'r best gedaan en Wanagi had er lol in.
Wanagi heeft 138 punten gehaald met een tweede premie.
En Mootje, tja, die had 145 punten!!!!
Dus eerste premie.
Aangezien zo ongeveer iedereen van stal er was begonnen ze met z'n allen te juichen en te klappen, toen had ik het dus echt even slecht hoor.
Geloof dat Mariel er wel een foto van heeft
Weet er iemand nog een mooie maat cob hengst......
Jammer alleen dat de aanjager niet volledig zn best deed, je zag gewoon dat ze NOG beter kon!
Ze zagen er uitstekend uit 
Was alleen nog in groene status, dus moet even zoeken, bladeren kwamen wel overeen, maar is zo lastig te zeggen.
Biggles komt wel goed hoor! Kus voor Beel.
Vasthi schreef:Cora, van harte gefeliciteerd met Miss Mo. Super hoor, 145 punten en Wanagi ook al zo'n hoge score! Is Miss Mo nu ingedeeld als Cob?
Maya, ook gefeliciteerd met het goede resultaat van Bella!
Hoe hebben de anderen het ervan af gebracht???????????????????????????????

Goed zeg dat Maya en Chev gelijk hadden

Ook nog lekker gereden.
dat is echt hellllllll voor mij… Brrr. Leuk dat je nog zo geniet met Terry! Je knollies weer aan de wandel, ohoh….

Grappig van je verzekeringsman!
Heel veel succes met de vehuizing!!! 
Een bepaalde reactie van Leonoor en Annick was in elk geval erg lachwekkend haha
Net als Shayla en Sayla van Shayla en grid....
En nog nieuwe hoeslakens en ander mooi spul. Lekker gelunched in het resaurant en gelijk zo veel gegeten dat we s'avonds niets meer hoefden te eten.
En Jan had stress en was kort voor de kar toen Flan ging klieren met het maken van de vlecht. Ik heb hem nog even vervloekt
en in mineur stemming hebben we Flan op de wasplaats gezet. Dat ging lekker. Daarna heeft Jan haar nogmaals gevlochten en er wat gel in gedaan. Mocht niet baten want s'avonds lag de vlecht er weer uit, toen we kwamen.