[TI] Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

destiny88

Re: Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 14:52

Was Super Gezellig Dit Weekend ! Vandaag aan het bijkomen en paardje heeft lekker vrij verdient!
Vrijdag avond M2 gestart met 180 punten en Z onofficieel met 209 punten .
Zaterdag M2 met 2 winstpunten. Springen ging niet zo heel geweldig :-p
Crossen deed ze super!
Zondag M2 met 2 winstpunten.
Springen met Bing 4 strafpunten helaas. Met Destiny foutloos en barrage foutloos.
Crossen ging ook weer super!

Uiteindelijk dus 5 winstpunten in M2 mee naar huis dus nu M2+16.

Op naar weekend van finale daar zaterdag nog M2 en zondag ons Z1 debuut!! :)

naninexlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:07

Emmaar schreef:
Wat een drama ochtend... Mijn merrie vindt trailerrijden heel stressvol. Waren net onderweg, maar Camryn gooit dus haar voorbenen over die voorste stang heen, zo eng!
Gestopt, gelukkig kon ze weer zelf terugkomen..
Teruggereden naar stal; ik dorst niet eens meer het voorste deurtje open te doen om te zien hoe ze erbij staat.
Staleigenaar heeft haar nu zo vastgezet dat ze niet meer omhoog kan komen, zit echt met zwetende oksels hier in de auto..
Ik bel straks Michel om de dressuur af te bellen, gaan we sowieso niet redden.. Pfffffffffff ben blij als we er zijn

emmaar. hoe ging de terugreis naar huis zondag? is ze netjes voor de stang gebleven, mijn man heeft jullie geholpen met laden..

mlenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:23

Niene87 schreef:
Oh ja en ga nog op hoofdstellen jacht :=
Heb zo'n gave gezien bij Team van Lenten bij Renske haar tinker. Nog wel gevraagd naar het merk maar wist ze zo snel niet.

Ik heb net nog even voor je gekeken maar zie alleen een "D" staan aan de zijkant van de frontriem. Ze heeft hem 2 weken geleden gekocht bij de ruitershop in Harmelen. Als je de winkel binnenkomt loop je helemaal naar links en daar hing deze tussen. Ze hadden trouwens op de 1ste etage ook leuke hoofdstellen hangen, bruin met lak neusriem en frontriem met steentjes, deze waren 50% afgeprijsd !

mlenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:45

Ik zag trouwens mijn FB foto hier voorbij komen met alle bekers en iets over verhoging inschrijfgeld ~~}>
Het zijn inderdaad veel linten en bekers als je ze allemaal bij elkaar ziet maar ze zijn wel van het hele team (5 ruiters) waar ik overigens heel trots op ben! Bjorn Kers is een super leuk kereltje van 13 jaar die het geweldig leuk doet op mijn 21 jarige tinkermerrie Gaby. Tanya en Raven weer helemaal terug in de M1 en gelijk dikke winst, terwijl Raven vorig jaar nog geopereerd is aan zijn pezen. Daphne Helsloot die zaterdag van de B naar de L1 ging en gelijk 6 winstpunten rijdt in 2 dagen. Stoere kleine (roze) Levy Buiserd 2 mooie A proefjes en 2 x een foutloos springparcours. En dan tenslotte mijn 15 jarige dochter Renske die met haar grote liefde Bram keihard bikkelt om toch ook in de M1 een winstpuntje te rijden, het scheelde weer niet veel deze keer ! Met Rockstar wel 2 winstpunten gereden in de M1. Ook heeft ze weer heerlijk gesprongen... ook al is ze net een goeie maand uit het gips met haar been. Kortom véél bekers maar wel weer verdiend +:)+
We gaan nu maar weer sparen voor de Tinkerdagen in juni 2015 :$ :$ :$ :$ :$

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:52

Ook wij zijn nog aan het bijkomen van een zeer geslaagd weekend.
Iedereen nog ontzettend bedankt.
Was weer ouderwets gezellig.
Inmiddels staan de uitslagen op onze website.
Op naar juni 2015! :) :j

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:38

mlenten schreef:
Ik zag trouwens mijn FB foto hier voorbij komen met alle bekers en iets over verhoging inschrijfgeld ~~}>
Het zijn inderdaad veel linten en bekers als je ze allemaal bij elkaar ziet maar ze zijn wel van het hele team (5 ruiters) waar ik overigens heel trots op ben! Bjorn Kers is een super leuk kereltje van 13 jaar die het geweldig leuk doet op mijn 21 jarige tinkermerrie Gaby. Tanya en Raven weer helemaal terug in de M1 en gelijk dikke winst, terwijl Raven vorig jaar nog geopereerd is aan zijn pezen. Daphne Helsloot die zaterdag van de B naar de L1 ging en gelijk 6 winstpunten rijdt in 2 dagen. Stoere kleine (roze) Levy Buiserd 2 mooie A proefjes en 2 x een foutloos springparcours. En dan tenslotte mijn 15 jarige dochter Renske die met haar grote liefde Bram keihard bikkelt om toch ook in de M1 een winstpuntje te rijden, het scheelde weer niet veel deze keer ! Met Rockstar wel 2 winstpunten gereden in de M1. Ook heeft ze weer heerlijk gesprongen... ook al is ze net een goeie maand uit het gips met haar been. Kortom véél bekers maar wel weer verdiend +:)+

:):) Het is jullie allen zeer gegund hoor!! +:)+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:53

Toch geweldig zulke prestaties! Jullie mogen wel een prijzenkast bijbouwen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:54

mlenten schreef:

:D Hahaha, natuurlijk is het jullie allemaal van harte gegund! *\o/*

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 07:05

naninexlady schreef:
Emmaar schreef:
Wat een drama ochtend... Mijn merrie vindt trailerrijden heel stressvol. Waren net onderweg, maar Camryn gooit dus haar voorbenen over die voorste stang heen, zo eng!
Gestopt, gelukkig kon ze weer zelf terugkomen..
Teruggereden naar stal; ik dorst niet eens meer het voorste deurtje open te doen om te zien hoe ze erbij staat.
Staleigenaar heeft haar nu zo vastgezet dat ze niet meer omhoog kan komen, zit echt met zwetende oksels hier in de auto..
Ik bel straks Michel om de dressuur af te bellen, gaan we sowieso niet redden.. Pfffffffffff ben blij als we er zijn

emmaar. hoe ging de terugreis naar huis zondag? is ze netjes voor de stang gebleven, mijn man heeft jullie geholpen met laden..

Ze is wel voor de stang gebleven, maar waar was dan ook alles mee gezegd. Heel onrustig, tekeer gaan, hele combinatie ging heen en weer. Geen prettig ritje.:. :n
Nog hartstikke bedankt voor het helpen!!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 08:55

Bedankt allemaal voor het leuke weekend!! Zowel mijn gup als ik weer mooie ervaringen opgedaan. én de relaxtheid gevonden na een jaar :)

In juni zijn we zeker weer van de partij *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:21

Emmaar schreef:
naninexlady schreef:

Ze is wel voor de stang gebleven, maar waar was dan ook alles mee gezegd. Heel onrustig, tekeer gaan, hele combinatie ging heen en weer. Geen prettig ritje.:. :n
Nog hartstikke bedankt voor het helpen!!

Is het niet een optie om een tijdje met een ander paard samen te reizen?
Dat ze leert dat er niks mis is in de trailer?

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 13:42

Hallo :)

Ik ben hier al even een tijd niet geweest :D
Maar ook ik heb een super gaaf weekend gehad. Ondanks mn rugproblemen op dit moment ben ik blij dat ik met goede pijnstilling toch heb kunnen rijden.
En boven verwachting nog super mooie punten heb gescoord in de Z1. Met vier
eerste plaatsen en 7 winstpunten.

Michel Evy Lisette en vrijwilligers suoer bedankt voor de strakke organisatie en de gezelligheid. *D

remco1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:42

emmaar@ heel vervelend zo,n onrust achter in de trailer maar miss wat vaker haar inladen en gaan rijden? graag gedaan..je bent altijd blij als iemand je helpt zo hoort het ook vind ik.. :j

jamielee_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 22:32

Er is nog plaats bij oefen SGW Elst in de 50cm!!

Deze SGW is as zaterdag

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:43

mlenten schreef:
Niene87 schreef:
Oh ja en ga nog op hoofdstellen jacht :=
Heb zo'n gave gezien bij Team van Lenten bij Renske haar tinker. Nog wel gevraagd naar het merk maar wist ze zo snel niet.

Ik heb net nog even voor je gekeken maar zie alleen een "D" staan aan de zijkant van de frontriem. Ze heeft hem 2 weken geleden gekocht bij de ruitershop in Harmelen. Als je de winkel binnenkomt loop je helemaal naar links en daar hing deze tussen. Ze hadden trouwens op de 1ste etage ook leuke hoofdstellen hangen, bruin met lak neusriem en frontriem met steentjes, deze waren 50% afgeprijsd !

Hoi Bedankt voor je berichtje!
Ik denk dat het hoofdstel van DHH is en dan de Ohio.
maar das een gok
Ik woon helaas niet in de buurt van Harmelen dus even naar de shop is niet echt een oplossing :')
Wellicht komt hij nog online te koop en anders koop ik een andere mooie met creme onderlegd.
Dat is echt super chique!
Groetjes

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:57

Zijn er eigenlijk nog mensen die foto's hebben gemaakt dit weekend?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:09

Nee joh, dat doen we toch nooit; foto's maken?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:19

:')
Ik niet nee :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:24

Ik ook niet, de afgelopen keer.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:25

Ik wel :j
Maar die heb ik al gedeeld met jullie

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:32

Maar daar stond geen Gillian op :')
Op de foto's van Jennifer wel... :))

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:45

Ja sorry hahahaha

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 15:40

:')

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 11:54

Goed nieuws! Vandaag zal ik de laatste hand leggen aan de foto's van zaterdag. Ik ga zometeen Michel mailen. Dus hou de website goed in de gaten!!

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 12:43

Ymor schreef:
Goed nieuws! Vandaag zal ik de laatste hand leggen aan de foto's van zaterdag. Ik ga zometeen Michel mailen. Dus hou de website goed in de gaten!!

Leuk leuk!!!