Andrea, Bart stopte bij hindernis 3 geen flauw idee waarom hij was vreselijk actief (misschien iets te), reed er goed op af en was zelf niet eens nerveus, had er juist zin in Bart blijkbaar niet
Bij de cross daarentegen had ie wel ontzettend zin en deed hij super zn best
Iemand nog leuke foto's van mij met Rockstar in de M1, met Lis en Selenya op de keuring en met King in de hindernisbaan?? Kom mezelf nog nauwelijks tegen...
Iemand nog leuke foto's van mij met Rockstar in de M1, met Lis en Selenya op de keuring en met King in de hindernisbaan?? Kom mezelf nog nauwelijks tegen...
ik ben het hele weekend vergeten te vragen hoe je proeven waren gegaan! Bij deze.. Hoe is het gegaan met Rocky?
WenK
Geplaatst: 10-06-13 20:45
Hey, wat een leuke foto's! Vond het wel heel leuk om de hindernisbaan te doen met de pappa van Selenya. Moet zeggen dat dat ritje wel een boel duidelijk heeft gemaakt waar sommige trekjes van mijn dametje vandaan komen. Het bevestigd me in mijn idee hoe ik haar op de juiste manier kan begeleiden in alles wat ze moet leren, dat werkt bij haar toch anders dan bij haar moeder, broer en zus...
Rocky had vrijdag 172 & 176 en zondag 175 & 177. Ben daar meer dan tevreden mee, na er vooraf 3 x op te hebben gezeten (waarvan Nieuwegein er 1 was haha). Nu ff beetje meer doorpakken en dan mag ie in Lelystad weer mee.
mytje1986
Geplaatst: 10-06-13 20:55
Ik zou heel graag fotos zien van dressuur van mij en king weet dat er sochtends fotos van ons zijn gemaakt door angelique en nog een fotograve...