Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snackie schreef:jij bent gewoooooooon een beetje gek
Verwacht jij nog babys dit jaar?
Jackytje schreef:Heb me vandaag trouwens rot gelachen om die gekke paarden
Heb ze even in een ander weiland gezet, en ze waren héérlijk gekTinky lag te rollen, komt Jacky eraan, bijt hij kei hard in haar rug, staat Tinky recht, draait Jacky zich om en galoppeert ie bokkend weg
Vervolgens hebben ze ook nog ruzie gehad met de skippybal.. Zohra was een mini-arabier en Tinky zat te showen als een dressuurpaard. Ze is ook enkele keren bijna onderuit gegaan, met der bokkensprongen.. Was ik blij dat ik vandaag niet gaan rijden ben
Hoppa, 4 benen de lucht in en bokken maar!
_Clocloken_ schreef:Jackytje schreef:Heb me vandaag trouwens rot gelachen om die gekke paarden
Heb ze even in een ander weiland gezet, en ze waren héérlijk gekTinky lag te rollen, komt Jacky eraan, bijt hij kei hard in haar rug, staat Tinky recht, draait Jacky zich om en galoppeert ie bokkend weg
Vervolgens hebben ze ook nog ruzie gehad met de skippybal.. Zohra was een mini-arabier en Tinky zat te showen als een dressuurpaard. Ze is ook enkele keren bijna onderuit gegaan, met der bokkensprongen.. Was ik blij dat ik vandaag niet gaan rijden ben
Hoppa, 4 benen de lucht in en bokken maar!
Hahaha, die denken vast dat de lente er al aankomt