Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor mij is vooral de emotie erachter wat het hem doet, zo braaf
Ze kwam een jaar geleden bij mij, steigerde zelfs met uit de wei halen. Vast zetten heeft me meerdere halsters gekost, voetjes geven lukte eigenlijk gewoon niet. Een borstel op haar kont tijdens het tutten leverde een paar rondes galop en een blauwe teen bij mij op. En zie nu, zonder blikken of blozen draagt ze me zo even het bos door (nou ja, een klein stukje dan
). Onderweg gooi ik het touw over haar nek omdat ik hoor dat er een steentje in haar hoef zit, dus ik loop naar haar achterbeen om hem eruit te halen, ze blijft gewoon staan. 

)
Richt me liever op het beter maken van Avelyn. Kan het wel anders zeggen zonder iemand te beschuldigen; hier staat ze niet op stal maar lekker vrij zodat ze veel beweging krijgt wat voor een goede bloedsomloop zorgt, en geen bacterien die in een stal soms wel zitten. Hier hebben we geen houtsnippers die in de hoeven kleine wondjes maken waarin de bacterie graag kruipt. Goede voeding, een goede hoefsmid, en wordt er wat aan het probleem gedaan. 
fijn dat je een job hebt!
Maar mijn ding blijft, Diaz moet er net zo goed kunnen staan! En voor mij niet meer werk dan nu 

Af en toe lees ik mee en geniet van ieders prachtig foto's, maar ik zit veel meer op Facebook inderdaad en post daar regelmatig heel veel foto's van mijn lieve tinkerdames Rosey en Rubey! Bedankt voor alle leuke reacties op de foto's die Snackie geplaatst heeft Rosey is inderdaad een geweldige merrie en ik ben nog steeds helemaal in love
. Ik heb al vaker een bod op haar gehad, maar ze is nog voor geen miljoen te koop!!!
Rosey is inmiddels alweer bijna 14 en in april zijn we 10 jaar bij elkaar en ik geniet nog steeds met volle teugels van haar
Ze heeft een heel zacht en superlief karakter en is een heel gevoelig en een beetje eenkennig dametje. Maar ze vindt het ook prima al er iemand anders op haar rug zit. Ik vind dat enig om te zien!
en is een heel open, lief, enthousiast, vrolijk, pittig en erg leergierig en slim meiske! Ze is een enorme knuffel
en vindt het geweldig om samen met mij nieuwe dingen te leren. Zij is ook erg op mij gericht en een tikkie jaloers, wanneer ik aandacht aan Rosey geef, haha! Maar de dames zijn bijna onafscheidelijk. Echt, ik voel me heel gezegend
! 
Ik ben altijd van de emotie-keuzes, en hij is zo rationeel als de weetikhetwat.

Mariel en Diny, dames met prachtige paarden 

Plek genoeg voor minder geld

Nog iets verder door waarschijnlijk maar ach
T wordt nog druk hier in de buurt, er is nog een Tinkerbokker bezig met deze kant op verhuizen.