dit blijft toch een geweldig topic echt genieten , je raakt nooit uitgekeken op dit ras vind ik
jorretje
Geplaatst: 12-04-12 13:13
Ik krijg spontaan lente kriebels van die heerlijke buitenrijd foto's in prachtige omgevingen al al die onwijs schattige veulies! Marsan wat een leukert Wat een lieve foto's van Patrick en Whisper! mnkortleve wat een geestige foto met dat bijdehante smoeltje! Kayleigh wordt volwassen!
Deaglan is echt geweldig Jeetje simone wat is Kayleigh veranderd in een korte tijd! Steffy jouw dames ook al zo gegroeid! Mirjam wat een geweldig aaibare foto's Patrick en Whisper, prachtig duo! Ben het met je eens Joella
skye's papa zwaait effe naar zn dochter! ' Hi Kiddo!!'
Soprano
Geplaatst: 12-04-12 17:55
cobfan: Wauw Lorenzo JPTinker: Wauw leuke foto's zo aan het water! Mallow: Leuke foto's Kiara04: Wat grappig! Ze mogen er beide zeer zeker wezen Jess_vh: Ja het lenteweertje werkt niet echt mee hé Leuke foto! siemxfunny: Knappe Kayleigh nog eens! Ze is echt leuk getekend! Aniekepiek: Knappe papa
@cp112: Dank je wel! Nee ze is nog nooit naar een keuring geweest denk ik, in ieder geval niet bij mij. Soms denk ik wel eens dat moet ik eens doen met haar. Maar wat me wat tegenhoudt is dat Iowa enorm stressgevoelig is en vanaf het minste stress trekt ze haar volledig op, lijkt 150kg lichter, houdt haar rug vast. Op zo'n moment zou je haar 5frank geven zoals we hier zeggen, laat staan dat ze er dan deftig uitziet voor een keuring... Natuurlijk als je het niet oefent zal ze het nooit leren denk ik dan. Maar dan is er het 2e probleem vervoer nog...
mnkortleve
Geplaatst: 12-04-12 19:50
freakish1977 Die van mij zijn net 145 en hebben dekenmaat 195
JPTinkers Dat blijven heerlijke pics
Mallow Je mag gerust komen aaien hoor
Soprano Vooral de 4e foto
Verder mooie koppies gezien
Torey
Resi_lover
Geplaatst: 12-04-12 20:09
Soprano, wat een prachtige merrie heb jij toch
Marsan
Geplaatst: 12-04-12 20:52
Super fotoos. Wat een heerlijk ras blijft t toch,terwijl ik ook mega van mijn knappe merensje geniet.
Lieve kleine voskleurige baby-sokjes...
Leon,off-topic...Dit kanjertje kwam op mijn pad,verliefd en de fokker(partikulier) heeft em van de week bij de eerste kopers weggehaald en naar ons gebracht(even in t kort verteld). T is echt een heerlijke knuff,lieff,kroel enz.... Papsje is Maxolo