Hij is nog niet van mij Marleen en als het aan die #@$% sneeuw ligt gaat dat nog wel even duren Ik weet wel dat het een luxe probleem is, maar het is toch balen. Werk heel de week en dan kan ik in het weekend nog niks. Maar ben zeker niet de enige en gedeelde smart..
Ik vind die vorst niet erg ik heb het met mijn outfit niet zo snel koud ik heb me eigenlijk te pletter gezweet vanmiddag maar die sneeuw dat vind ik minder in het land is het leuk maar niet onderweg.
Ik wil dat tuig ook gewoon hebben ook al past hij niet bij Bonny.
Gerjen heeft vanmiddag echt genoten hij zat volop te lachen en te schateren op de slee en zo op zijn gemakje nergens bang voor.
Ik reed vroeger een fjordje en die man had een aantal koetsjes staan uit het jaar 0 volgens mij en hij deed er niets mee echt zonde ik zou daar nog best eens rond gaan snuffelen.
Vind de kou ook niet erg en sneeuw is mooi. Maar de ellende op de weg en de paarden die niet normaal kunnen lopen Vandaag in Amsterdam en Zaandam moet werken, hele gedeeltes (ook doorgaande wegen) waren niet gestrooid. Zijn gewoon ijsbanen. Soms door rood moeten rijden, omdat ik geen grip had bij het wegrijden, was je net op gang, was het licht alweer op rood . Maar de anderen hadden hetzelfde probleem, dus we kwamen elkaar niet tegen midden op de kruising
Ja moet wel gaan lukken Marleen, maar wil haar natuurlijk graag op de stal bij whis hebben. Maar nog niet in een box daar vind ik haar te jong voor. We hebben wel een schuilstal waar twee paardjes lopen. daar zou ze bij kunnen, maar een daar van heeft een peesblesure dus moet ik eerst wachten tot die beter is voor ik haar daar bij zou zetten.