Helaas minder nieuws hier, pallieter moet 6 weken op rust, ostheopaat vond hem erg vast in de lendenen en rsi gewricht meen ik. ben er zelf niet bij geweest...., waarschijnlijk gevallen met stijgeren of dergelijke. Maar het komt goed, en hij komt er weer bovenop
ik ben 2 weken te werk op een manege ben dus niet thuis, ik lees af en toe bij maar maak dagen van 8 tot 6 in de volle zon en ben bekaf, kom straks weer vollop kletsen!
tot over een week meiden, dan kom ik weer lekker meekletsen!
grid
Geplaatst: 07-08-09 21:47
O nog succes en sterkte dan nog met Pallieter gelukkig komt t allemaal goed met wat rust
Sterkte met pallieter meid! Gelukkig komt het allemaal weer goed, maar zal toch even schrikken zijn, en inderdaad werkse! Zijn fikse dagen die je moet maken zeg
snowdon
Geplaatst: 07-08-09 21:54
meiden
lieve kittens!!!
Jaaa foto's van Lies! Zitten erg leuke tussen!!!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 07-08-09 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zie dat er "wat hebben we aan vandaag" besproken is. Tja, hier een lichtblauwe spijkerbroek, blauwe werkpolo en adidassneakers met lichtblauwe strepen .
Leon heeft een hekel aan voeten. Zware tijd nu met al die teenslippers. Met dit weer loop ik graag op mijn flipflappers rond .
Ik heb mijn eigen manier van omgaan en spelen met de paarden . Ik vind dus ook dat als je kiest voor een omgangswijze, je daar consequent in moet blijven. Anders wordt het verwarrend. En ik wil niet altijd overal bij na moeten denken en ik vind dat het zo prima gaat. Ik krijg soms het gevoel dat mensen te voorzichtig zijn, alles moet "gevraagd" worden. Dan zie ik ze met eindeloos geduld bezig en heb ik het gevoel dat het voor het paard gewoon niet duidelijk genoeg is. Kunnen ze ook onzeker van worden. Maar ik vind het wel goed dat er steeds meer bewustwording is dat problemen ook door je eigen houding kunnen ontstaan en het niet altijd aan "die knol" ligt. En het "spelen" is een leuke bezigheid met je paard, dus alleen maar goed.
APK bij Puck's auto viel mee Onze vrachtwagen is vandaag ook gekeurd. Ook rond de 100 euro, pfoeiii.
Inge's lastpost blijkt 16 te zijn. Wie heeft dat nou bedacht
Eva een (gestresste) draver op het oog?? En een Fjord. Zal zo het topic bekijken.
Lieve kleine poezies
Denises auto kan niet door de wasstraat. Is bang dat alleen de wielen er nog uit komen rollen
Klopt Grid . En Maartje en Ellen wonen ook nog dichtbij. En Leon, maar dan schuiven we toch alweer wat kilometers op.
Mooie foto's Lucy!! Lieve foto van jou en "jouw" meisje.
Annique druk en knuffel voor Pal
grid
Geplaatst: 07-08-09 22:14
O ja hoe kan ik die nu vergeten
draaakje
Geplaatst: 07-08-09 22:15
ah wat een lieve poezels! mooie aparte kleurtjes.
he wat rot lordj
en wat een prachtige fotos komen er voorbij.
hier wel wat buitjes, maar nog steeds wel wat benauwt. syl vind het maar niks zo zweterig weer, morgen werd het geloof ik beter. wonen best veel bokkers hier in de buurt.
grid
Geplaatst: 07-08-09 22:17
Ja idd dat zweterige is niks
Gaat zo naar beneden nog ff bankhangen misschien als er niks op tv is dat ik nog ff laptop aanzet
en anders tot morgen of zo
Grit
Geplaatst: 07-08-09 22:20
Komt door het warme weer Grid
Haastige spoed is zelden goed. Heb een pijnlijke bult boven mijn wenkbrauw en een bloedingkje.
Eva; bij het verhaal van de draver denk ik "waar begin je aan". Verhaal bij de ford klinkt goed, maar is hij niet te klein? Wel een lief koppie, ben benieuwd hoe het zondag gaat. Veel plezier!!
Dat is ook zo , je merkt snel genoeg als je erop zit of het nog leuk "staat". Is ook afhankelijk van zijn postuur. Maar jouw gewicht en lengte zal geen probleem zijn.