vandaag heb ik met nappie en m'n moeder een lekker buitenritje gemaakt:
lekker een galopje
mijn lievenlingsfoto van vandaag
Hagar_Helga
Geplaatst: 01-12-09 23:10
Ik kijk vaak hier naar al jullie mooie paardjes. De modder foto's zijn toch wel favo!
Holda mijn drumhorse is afgelope weekend naar een nieuwe stal verhuisd. Ze stond 24/7 op de weide, maar dat is toch niet zo goed voor haar benen. Ze is helaas ook weer wat afgevallen, maar dat krijgen we er wel weer aan. Proberen haar sokken schoner te krijgen. Klaar met grondwerk, samen op de foto.
voeten in een emmer met groene biotex zetten hup de sokken zijn wit en schoon
Hagar_Helga
Geplaatst: 01-12-09 23:19
Mevrouw heeft wat been traumatjes, dus een emmer zal het niet worden. Maar ik heb wel andere manieren, bedankt voor het meedenken. ( Zo waren haar benen toen ik haar kocht: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ITAHZFOJ-D.jpg )
Volgens de DA was het geen rasp maar verwaarloosde mok, waarvoor ze en heftig goedje had gekregen. Ze heeft helaas wel veel littekenweefsel aan overgehouden.
Wat een super leuke foto's komen er weer voorbij... Chuck ziet er geweldig uit! Knapperd!.... Berdien heerlijk gehobbeld, wat een leuke foto's zeg!.... Mooie Whis hoofd gezien!... Jamie, prachtige foto's met Nap. Vind jullie zo'n leuk stelletje! Hij ziet er super uit.... En de rest is ook allemaal geweldig!... Heerlijk topic dit!
Gisteren de babies op de foto gezet.... Was super lekker weer, dus even genieten met de camera in de wei...