tja als je nog niet kan rijden moet je maar andere bezigheids dingetjes doen en voetballen vind hij helemaal geweldig alhoewel hij die skippy ook wel wou lek bijten
Pellie
Geplaatst: 25-06-09 23:39
samba rocks
mooi buffeltje stalnijmegen!
zazu, dat klikt goed dus
gwenn, gemaakt door marlottie
stalnijmegen
Zo grappig gezicht die Tinkers met een bont Shetlandertje erbij. Hier dachten kinderen in de buurt al dat er een veulentje was geboren. (vind ik toch knap bij een ruin hahaha, hoewel die kleine hem af en toe ook wel echt als mama beschouwd)
die van mij denkt ook altijd aan eten.....eiegnschap van het ras.....zie soms foto`s van paarden die heerlijk liggen in het gras.....dat zal amigo niet gauw doen....gewoon dat gras opeten en niet op gaan liggen....
Wederom heerlijk genoten van alle mooie foto`s ...idd kleine mannen worden mooie mannen..d-travis....je hebt een pracht exemplaar.....en baron zijn baardje...top!
jacky2
Geplaatst: 27-06-09 10:22
Ik zie weer prachtige foto´s voorbij komen !
Zal weer eens foto´s van mijn eigen macho gaan maken
Eerst nog even een foto van mijn kleine `droommerrie ` uit engeland
Eigenlijk waren het er twee een jaarling zij hierboven en een tweejarige.
tinkert_tje
Geplaatst: 27-06-09 11:40
jacky2die jaarling is echt een leukie xxmayleexx heel herkenbaar eten eten en nog eens eten ik heb er hier ook twee staan die dat als hobby hebben Barron barron ziet er goed uit heerlijke glimworm D_Travis wouw wat gaat dat hard he l0rdJheerlijke koele kikker Chanel_lekker bekkie vuurtoren wouw tyse is een knapperd zeg ikkebenmar hihi wat een leuk gezicht die twee bonte bij elkaar groot en klein
hier nog een paar van ons kampeerweekendje d-jee met cratos de belg die twee hadden meteen een klik