Amy vond dr eerst niet veel aan volgens mij, een vent op dr rug.. Maar ze was braaf.. Ze liet wel even merken dat ze eenmaal in draf zat niet zomaar terug in stap wilde..
Gave foto's zeg! Ziet eruit als een heerlijke rit!Leon op Amy, staat leuk! Hier net lekker gereden, simpel rondje. Veel met de töltende IJsco meegejogged, niets is lekkerder dan met één hand, lange teugels en maar kletsen
ohhh die siet, aan de jupiler. Foei foei Ben benieuwd naar itp topic euh amstel komt door de zon denk
Idd. Amstel....En ja... ik moest me moed indrinken voor de nacht he Uploadsite / pc werkt niet zo mee.. duurt lang eer alles geladen is....
Goedemiddag Wou, wat een heerlijke foto's!Dat lijkt me erg gaaf om een keer te doen zeg!Hier is het echt retewarm, zweet het huis uit. Alle paarden staan weer op het land, en de keuringsspullen zijn opgeruimd Nu weer lekker relaxen En foto's van poirot oploaden Nieuwe poesje is trouwens erg leuk Marleen heeft haar al gezien, als het goed is. Ze is wel heel erg klein maar mega bijdehand
Wij zijn ook weer thuis hoor , Leon zal zo ook wel verslag komen doen hahaHier trouwens gisteren ook goed weer geweest hoor! Geen drupje regen!Gave foto's Sita!Gefeliciteerd Annique! Gave dag geweest dus!
*komt voorbij zweven**ben nog in LaLa-dromenland!*Maya en Sita en m'n eigen ventje: onwijs bedankt!!! Zijn geen woorden voor hoe dit voelde .... echt WOW!!!! Wat een topknollen hebben we ook he...En Snow en Aman hadden elkaar alweer gevonden in de wei hoor, toen we vanochtend wakker werden stonden ze heerlijk te kroelen voor onze tent! Annique, super resultaten! Zal later nog s goed teruglezen...