Pfff, 10 pages op een avond? 
Klein tipje Leon, je voeten iets dichter bij elkaar zetten en je armen los laten en niet zo achter je lijf vastzetten, dan kom je wat meer ontspannen over
Maar staat goed!

Welkom Twinducklin!
ziggy_janet schreef:Vanmiddag naar de Beppe van Wilco geweest. Ze was helemaal blij om ons te zien. Ging goed met haar. Daarna nog even naar zijn huis. Beetje rooi stress, maya jij weet er alles van of niet?
Vanzelf
Het betert echt vanzelf
doorbijten, geen aandacht aan besteden en ze trekken wel weer bij... 
Zorro? Heb ik Zorro gemist?
mijn favoriete serie ooit! Welke was het? Die nieuwe (
) of die oude (
) ?

Leon, als je Enrique eraf gooit heb jij een heel groot probleem! *doet poging tot streng kijken*
Auw Bianca
sterkte!
Ik ben ook weer veilig thuis... Best wel rot gereden onderweg eigenlijk. Idioot op m'n achterbank gehad (vanuit het niets) ik ben gepanikeerd en op de afrit geschoten, en daar vol in de remmen gemoeten vanwege haakse bocht (ik dacht dat ik een afrit verder was, die langer is). Verder bij knooppunt Hooipolder nog in een slip geraakt bij de afslag, ik vermoed door een spoor? Reed gewoon in z'n 2 tussen de 20-30 km/u. Godzijdank voorop en niemand naast me, want dat is dus een haakse bocht naar links, ik schoof naar rechts, gas los, bijsturen en toen knalde ik naar links, nog twee fikse slingers en toen had ik hem recht. Verder nog wat aquaplaning gehad, dus echt heel erg rustig en voorzichtig gedaan. Vond dat ik mijn beschermengel al genoeg aan het werk had gezet...