Verkleed springen :’)

Buitenritje in de sneeuw

En zijn snor

Fijne feestdagen iedereen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkermuts schreef:Thanks allen, Kasmir, de jouwe heeft ook wel dezelfde kleur als de mijne.
Wat leuk dat er toch nog mensen zijn die wat over andermans paarden zeggen, dit was ooit zo'n leuk topic waar mensen de moeite namen om ook eens aandacht aan de ander te besteden, laatste tijd is dat bij de meeste helemaal weg en gooien ze gewoon foto's erop zonder moeite te nemen om ook eens iets aardigs over een ander te zeggen.
Zo jammer vind ik dat.
Leuk dus om te zien dat het toch nog kan.
MukiwaCobs schreef:Tinkermuts schreef:Thanks allen, Kasmir, de jouwe heeft ook wel dezelfde kleur als de mijne.
Wat leuk dat er toch nog mensen zijn die wat over andermans paarden zeggen, dit was ooit zo'n leuk topic waar mensen de moeite namen om ook eens aandacht aan de ander te besteden, laatste tijd is dat bij de meeste helemaal weg en gooien ze gewoon foto's erop zonder moeite te nemen om ook eens iets aardigs over een ander te zeggen.
Zo jammer vind ik dat.
Leuk dus om te zien dat het toch nog kan.
Ik zal niet meer reageren want ik neem aan dat het over mij gaat.
Doei
Tinkermuts schreef:Nee hoor , jouw mening, er moet ook niet gepraat worden, het mag, ik vind dat altijd wel sympathiek, maar doe vooral wat je zelf wil.
Zo, dan maar even een foto, want het is een foto topic hè.
[ [url=m/odZ21e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marleen_vA schreef:Als eerste, iedereen de beste wensen!
Wat een leukerds allemaal!
Gohan gisteren voor het eerst met zadeltje een beetje gelongeerd. Geen kik. Hij deed het super! Hij wordt dit jaar 4 jaar oud. In maart als het goed is naar de hengstenkeuring!
[ [url=m/qr9sgf.jpg]Afbeelding[/url] ]