MamaMiesje schreef:Toch een beker en lint misgelopen dan
Heb gelukkig een hele lieve vriendin die toevallig meedeed met de cross.
Ze heeft de prijs in de auto liggen voor me :p Ik mag hem vanavond in ontvangst nemen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeaninedow schreef:Alvast welkom thuis voor iedereen ! Elke editie is voor ons toch weer stuk leuker dan de vorige ! Veel gezellige mensen gesproken.
Ook goede resultaten, springen 40 cm gewonnen, dressuur een mooie tweede prijs. Vond de estafette heeeeeel leuk ! Cross sprong ze alles, wat ons doel was omdat ze in mei alles weigerde. Helaas weigering op waterbak omdat ze drinken daaruit interessanter vond
Mega bedankt iedereen van de organisatie en vrijwilligers!
Snackie schreef:Gefeliciteerd dames!
Fijn dees, goeie resultaten!
Niene87 schreef:Mijn foto's
https://plus.google.com/u/0/photos/1163 ... 1061848449
Hopelijk zijn ze zichtbaar voor iedereen
Niene87 schreef:jeaninedow schreef:Alvast welkom thuis voor iedereen ! Elke editie is voor ons toch weer stuk leuker dan de vorige ! Veel gezellige mensen gesproken.
Ook goede resultaten, springen 40 cm gewonnen, dressuur een mooie tweede prijs. Vond de estafette heeeeeel leuk ! Cross sprong ze alles, wat ons doel was omdat ze in mei alles weigerde. Helaas weigering op waterbak omdat ze drinken daaruit interessanter vond
Mega bedankt iedereen van de organisatie en vrijwilligers!
He we hebben gemeet... Heb ik niet eens opgemerkt nu je je berichtje schrijft en ik je paard zie... bedenk ik me he we hebben nog gekletst...