Ik ben blij toe dat jaron niet te veel sok heeft, ja het is wel mooier, maar met mok/mijt zou ik er ziek van zijn als ze er af zouden moeten. *klopt af*
Dat is Zita die staat bij Monique (komt dus niet bij tinkerstal vlot weg ). Zita is een hele leuke lieve merrie heb haar toen gezien toen we bij An Rua langs gingen. Zita is wel klein en onbeleerd, maar echt een schatje!
*gaat weer terug in mee lees modus! *
_Patrick_
Geplaatst: 06-02-13 01:02
HijadelaLuna schreef:
Hier alleen een beetje rasp hoor. Kwestie van goede huisvesting en verzorging
Je kan nog zo'n goede huisvesting en verzorging geven sommige hebben daar gewoon last van, dan zou minder haar makkelijker zijn
Jess_vH
Geplaatst: 06-02-13 01:03
Thanks allemaal
Fay, lekker droog he, geniet er maar van want er is weer heel wat op komst... Dus je bent geslaagd voor dat ene zadeltje toch? Ja die hengst van mp is mooi he? Alleen mij toch iets te licht hahaha
Welkom terug in ons kikkerlandje, Chantal! Wat zal je het koud hebben.
Juliekuh, Tirza is leuk
Karlijn ging het rijden niet zo goed? Jammer..
Mira, wat een onwijs mooie foto, inderdaad zeker een uitvergroting waard
Oh Heidy, zaterdag bezichting van Jack, spannend! Nu is hij ook een plaatje wat je zeker in het echt gezien moet hebben Maart is nog zooo laaang wachten hahaha. Wij slepen je er wel doorheen haha
Verder nog veel over aldanniet meningen over hengsten gelezen, maar daar hou ik me lekker afzijdig van hihi.
Zo nu gaat iedereen slapen en ik zit weer gesettled voor een nachtdienst. Trusten iedereen!
Becs
Geplaatst: 06-02-13 01:06
Prachtige sneeuwfoto's van Jess en Gracey
Faye wat voor zadel is het geworden?
Chantal weer terug van de zon. Hoe is het geweest?
Karlijn waarom was het rijden een drama?
Heidy al kijkers voor Jack, lijkt me wel heel erg spannend of het wat wordt. Ik wens je in ieder geval heel veel geduld voor Kanters.
Witte paarden en poetsen, volgens mij is Whisper ondanks al haar wit toch meestal schoner dan Cait terwijl die een hoop meer zwart heeft
Andrea en Jaron op naar de volgende wedstrijd, heel goed bezig!
Advertenties, ik kijk er eigenlijk niet meer naar. Ik maak mezelf helemaal gek als ik iets tegenkom wat ik wil hebben
Vandaag heb ik Cait weer gelongeerd met Pessoa teugel, ze geniet echt zo van het werken. In het begin een tikkeltje gefrustreerd als ze het niet helemaal snapt, maar als ze het eenmaal doorheeft zie je haar gewoon groeien . Ze geniet dan echt van het werken. ik hoop dan ook echt dat het weer een beetje mild blijft en we gewoon door kunnen gaan. Ik heb het zo gehad met al die witte zooi Intussen zit ik nog stevig te twijfelen over wel of niet dit jaar keuren en eigenlijk ook nog over de stamboeken, ze staat ics ingeschreven maar ja je kan altijd over natuurlijk. Moeilijk moeilijk....
Dus Cait werkt graag voor je . Ik hoop ook dat het allemaal loos alarm is wat sneeuw ed betreft. Ik heb nu weer genoeg sneeuw gehad. Ben wezen sleeen en leuke sneeuwfoto's. Dus ik ben er klaar mee hahaha.
Jij slaapt ook met je foon in bed haha, je lijkt mij wel. Als ik mijn tel een keer ben vergeten heb ik geen afkickverschijnselen
Becs
Geplaatst: 06-02-13 02:01
Geen afkickverschijnselen?!?! Hoe doe je dat? Nee hoor zo erg is het nog niet met mij, de enige angst die ik heb als ik mijn telefoon vergeet is dat er in die tijd iets met Cait zou gebeuren en dat ik onbereikbaar zou zijn. Ik ga dus nergens heen zonder telefoon.
Ja meestal als ik mijn tel vergeet zit ik op het werk... daar kan iedereen ook heen bellen. Is wel gebleken toen ze mij zochten toen mijn vader naar het ziekenhuis was gebracht.
Jullie gaan veel te hard Stel theeleuten. Iedereen aan het paardjes kijken lijkt het wel. Ik heb de mijne allang op het oog, maarja, dan moet er wel eerst 1 weg en dat blijkt lastiger...
Jess_vH
Geplaatst: 06-02-13 02:11
dat is lastig ja. Gelukkig ben ik blij met Gracey en vind aangeboden paardjes wel leuk, maar voel de behoefte ook niet zo. Zeker niet als er volgens jaar een dartelend ding ernaast huppelt
draaakje
Geplaatst: 06-02-13 08:21
Leuk van je zadel Faye!
He, kun je een keer rijden en dan is het drama.. Balen zeg Karlijn.
Spannend Heidy, hopelijk is de klik er tussen de kijkers en Jack en voel jij je erzelf ook fijn bij.
Leuk dat je je weer ingeschreven hebt Andrea!
Super dat Cait het zo fijn vind om samen iets te doen.
Hier gelukkig ook geen "hebben-hebben" gevoel bij alle advertenties. Heb de liefste en leukste al hier staan en ben daar meer dan tevreden mee. Er is nergens een paard wat beter bij me past dan Izzy. Vind het wel altijd leuk om naar andere tinkers/paarden te kijken.
Hier ligt een dik pak sneeuw, ziet er heel mooi uit! Ben benieuwt hoe lang het blijft liggen met deze temperatuur.
Goeiemorgen allemaal, Haha Chantal, was dat filmpje gister ook al tegengekomen.. geweldig!
Jess.. zo'n dartelend ding is veeeel leuker wordt gewoon een geweldig veulen.. kan niet anders
Telefoon probleempjes.. ag.. ik zorg altijd dat ik hem bij heb.. Toen ik jonger was (jaar of 13) toen was ik een keer mijn telefoon vergeten.. kwam ik op stal om de paarden binnen te halen en te voeren (wat ik toen nog voor andere deed) jaa had 1 paard mooi met zijn been in het prikkeldraad gehangen!!! daar sta je dan... zonder telefoon in de middle of nowhere... gelukkig is het goed gekomen, maar sindsdien heb ik dat ding altijd bij..
rebecca, het is een BF London in de kleur Nut geworden.. ik ben blij....
die BF is een mooi zadel. ik vergeet mijn telefoon nogal eens. Ik heb ook nog zo'n belegen model (ben zelf ook belegen ) dus dat past wel.
Gypsylady
Geplaatst: 06-02-13 16:05
Kailonne schreef:
die BF is een mooi zadel. ik vergeet mijn telefoon nogal eens. Ik heb ook nog zo'n belegen model (ben zelf ook belegen ) dus dat past wel.
Ben ook belegen hoor Wil mijn telefoon wel is vergeten als ik een rondje met de honden maak Maar verder zorg ik als ik weg ga dat ik hem altijd bij me heb Heb er al een paar keer gebruik van moeten maken Eerst voor een ongeluk wat net was gebeurt, waar ik als eerste bij was Later een kat die was aangereden en nog leefde Dierenambulance gebeld die hem kwam halen Helaas te laat diertje was ondertussen overleden
Politie een keer gebeld omdat ik een dode ree had gevonden Ree had een afgesneden voorpoot en lag op een plek waar geen of weinig mensen komen Heb er ook foto's van gemaakt met mijn telefoon Was allemaal heel vreemd