Ik loop helemaal vast hier kwa stalling
Alles zit vol..En dat is echt de enige stal naar Alex nog!
Morgen geef ik mezelf de laatste dag om te zoeken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alles zit vol..
Gaat een lampje aan. Kwam me al vaag bekend voor (al dacht ik eerst aan Isa van Janet)

, ik was even klaar met alle internet en social media, maar goed ik ga kijken hoe lang ik weer mee kan

Kan King galopperen aan de longeerlijn? Dat kan hem wel helpen het galopperen in de bak makkelijker te gaan vinden. 

En je bent echt super veel afgevallen, goed zeg. Ik weet nog wel van toen je Diaz net had, enorm verschil hoor!
Wat fijn dat het geen straalkanker is
Ik hoop dat die scheur er netjes uitgroeit, ziet er niet zo fijn uit
Mag ik vragen, is dit iets van een paard gewoon overkomt of zoo achterstallig onderhoud om het maar even zo te noemen? Ik zag haar trouwens nog te koop op de site van het ICS, mag toch hopen dat jij er minder voor hebt betaald als wat daar gevraagd werd
Is het verhuizen goed gegaan?
Maar je hebt je best gedaan toch? En zeg nooit nooit...
)
Zal ik maar duimen dat het toch iets anders blijkt? Ga je nog een second opinion laten doen?
Kom op, je kan het

Maar dat is nog altijd stukken beter dan die 03.00 die het meestal op zaterdag is. En dat is maar goed ook, want zondag komt de oude eigenaresse van Luna langs, dus moet er wel weer een beetje bijtijds uit voor op een zondag. 

Fijn om te horen!