Wij hebben gisteren ook alles weer op de wei gezet, heerlijk genieten is dat. Niet meer mesten ( joehoe) de hele groep bij elkaar, wat wil een mens nog meer
Oriënta wilde haar halfzus welkom hete, maar moeders was het er NIET mee eens.. Arme Ori 6mnd terug dronk ze nog aan d'r tiet, nu kreeg ze klappen van mama
Gipsy hield Summertje nog een beetje apart vd groep
D_Travis
Geplaatst: 24-05-11 17:35
let niet op mn zwarte kriebelvingers haha
Vasthi
Geplaatst: 24-05-11 18:12
knappe Cesair (tikje te dik, but we're working on that....) mijn bonte monsters alledrie samen (Erynn vindt tante Cesair nog wel een beetje eng)
Caily
Geplaatst: 24-05-11 19:06
Mooie Isa en Dutch gezien, wat wordt hij snel groot! Morrigan lekker aan het springen. Kiara nog steeds geen mamma, spannend, het einde is nabij... Mooie Barron TT op een prachtige hengst gereden! Nooks ook al aan het springen. Dirk zijn manen groeien al goed! Prachtige Boyd en Aerjen Zomerse Wiskey Hihih, Patrick de hengst, wel een prachtige Zo stond ik gisteren ook met Luna Hector te koop, ik duim voor een passend baasje! Mooie pip, en Bandit zorgt voor een halfbroertje/zusje Wauw, wat een behang heeft Iowa. Mooie Grainey en Toran! Jong grut wat wilt helpen mesten, altijd handig! Twee mooie jongens bij Leon Droomkoppel Eve en Ryon Mooi koppie heeft Maire Prachtige Orienta en Summer Brave, mooie Travis! En mooie Cesair, Fenore en Erynn