Hai! Ook weer thuis uit werk... Leuke foto's , ziet er ook goed uit! Leon sollicitatie gehad, en wat voor gevoel? Hier hoefsmid geweest, Banbay staat - hopelijk tijdelijk- op kunststof beslag. Was erg braaf, zal zo foto's van het beslag laten zien. Ga nu rustig verder zoeken naar eventueel hoefschoenen, maar er vallen er al een hoop af, ben al even bezig nl. Ga zo de laatste twee pagina's bijlezen hoor...
A_Pallieter
Geplaatst: 12-10-09 18:54
jeetje mirjam balen dat het nog niet is opgelost, ik duim voor je dat het snel word opgelost!
Banbay op kunstof beslag, super dat het goed ging marleen!
grrr
Geplaatst: 12-10-09 18:55
Ach, lees dat Grainey koliek heeft, sterkte! Arme meid... En wat staan je paardjes er heerlijk bij Maartje! Lekker zwembadje ook!
grrr
Geplaatst: 12-10-09 18:56
Leuke foto's van Balou, en die stieren.... GAAF! Brave Pallieter weer... geniet maar van 'em Annique! En Sem bijna op streefgewicht, knap van haar en jou!
Sterkte Mirjam, bah zo vervelend als ze zich niet lekker voelen. Konden ze dan maar praten he? Ja en blijven wandelen en als het niet beter gaat weer bellen.
El das schrikken en ja stoppen met roken , nee hoor maar doe je wel ff rustig aan.
Mooi uitzicht vanuit je raam Draakje
Erik ziek naar huis gekomen, verwen hem maar puck
Sem al bijna op gewicht, de laatste loodjes gaan er ook nog wel af.
Mijn pa belde me vandaag hij heeft een verklaring ingevuld voor vrijwillige euthanasie, das fff schrikken maar ik geef hem wel gelijk. HIj wil zelf kunnen bepalen wanneer het genoeg is en de keuze niet bij mijn ma of ons neerleggen. Hopen dat hij die verklaring nog lang niet hoeft te gebruiken.
Dat zijn minder leuke dingen om te regelen, Trea, maar wel heel fijn als het geregeld is op het moment dat het nodig is. En inderdaad, dat dat moment nog maar ver weg mag zijn.
Trea, is inderdaad wel even schrikken, maar wel fijn dat hij nu zelf de beslissing kan maken, en daar ook zelf voor kiest. Inderdaad hopen dat hij nog lang geen gebruik er van hoeft te maken
Kytha
Geplaatst: 12-10-09 19:15
Hier even een hele stille meelezer; schrik van het bericht over Grainey.
Sterkte Mirjam, hopelijk gaat het snel weer beter met Grains!
Cecille
Geplaatst: 12-10-09 19:15
Hallo,
Pffff net terug van een ritje Amsterdam en daarna gelijk Jelle naar de hoefsmit... Ooooo wat is hij lief geweest zeg.........echt hij verdiende de pluim van de week
snik snik morgen gaat Boris naar zijn nieuwe thuis weet zekr dat hij goed terrecht komt, en ben zoooo blij dat ze hem hengst houden om over 3 jaar voor te gaan brengen......
En nu alleen nog Jelle daarlijk.... die mag ook al weer half november weg van Sofie... wat ook wel nodig is ze begint weer wat in te vallen .....
Ga vanaf wel lezen, ga zo eerst is lekker naar huis toe en wat eten....
Heb wel mooie nieuwe schoenen gezien
Ga Boris net als Peggy wel heel erg mis(en) maar de merries vinden het volgens mij wel lekker haha
En nog 4 nachtjes slapen en dan gaan we Roos halen....
Kytha, jij ook sterkte meis! het is toch nog je 'meisje'!
Jelle braaf bij de smid, het is echt een kanjer! boris morgen naar zijn nieuwe huis, ebn super benieuwd naar hem over 3 jaar! Daarna jelle ook alweer weg, gaat snel he meis!
Fijn dat jouw knollie ook braaf was bij hoefsmid, hoop paardjes vandaag bekapt zeg! Sterkte met afscheid van Boris morgen... is toch altijd even slikken he?
Hier foto's van Banbay's nieuwe voeten... En meneer zelf:
Boris bijna weg, Roos die bijna komt en jelle lief bij de hoefsmit.
Whis heeft ijzertje voor het eerst in haar leven omdat ze een klein scheurtje van de droogte in haar hoef heeft. Om te voorkomen dat het door kan scheuren even een ijzer er onder.
Wat ziet dat er speciaal uit marleen! Wat is hij toch knap he
Nog 2 fototjes van vanmiddag Hij mocht eerst even los:
Daarna even in de bak rijden voordat we naar buiten gingen:
Grit
Geplaatst: 12-10-09 19:37
Nieuwe schoenen, pedicures en brave paarden.
Marleen, wat is nu het speciale aan kunststof beslag (voor/tegens). Ik heb dit soort "ijzers" niet eerder gezien.
Trea, dat is pittig. Wel fijn dat je vader op deze manier het heft in eigen hand kan houden en ook voor jullie goed om te weten wat zijn wensen zijn. En nu hopen dat de verklaring nog lange niet nodig is.
ik lees "hij mocht eerst even los" en zag de foto nog niet, dus ik denk aan een ronddollende Pal. En dat staat hij daar heel braaf in de camera te kijken.
hahaha , nuh actief staat niet in zijn woordenboek, dan moet ik hem echt een handje helpen!
Ik ben extreme home-make over kijken!
grrr
Geplaatst: 12-10-09 19:40
Heb lang getwijfeld, hoefschoenen, kunststof ijzer, gewoon ijzer.... We moesten iets, zijn eerst op zoek gegaan naar geschikte hoefschoenen, maar omdat hij erg schaatst (voet scheef wegdraaiend wegzet) was dit lastig. Schoenen die wij geschikt vonden waren er in te kleine maten, en sommige hebben een harde rand die dus kan schuren. We zoeken nog verder, maar kunnen nu dus kwa mennen niets. Deze kunststof ijzers hebben als voordeel dat ze minder hard slijten (glijden namelijk niet met die scheve beweging mee), beter dempen, straal ondersteunen en niet glijden. Daarnaast kun je ze ook gedeeltelijk verlijmen, waardoor er dus minder schade door nagelgaten ontstaat. Vandaar onze keuze voor deze Duplo's... moet verder zelf ook nog ondervinden wat we ervan vinden....
Pal is knap Annique, helemaal op die eerst foto!!!
Willen jullie en Blue bommetje? (nu ik toch camera geleend heb, maar even foto's gemaakt)
snowdon
Geplaatst: 12-10-09 19:41
De bal van Grit en Carlo is vandaag goed ontvangen hoor! Balletje uit het water vissen is de nieuwste hobby!