Mijn auto ziet er ook niet uit Puck, maar durf hem niet door de wasstraat te doen, bang dat ik vitale onderdelen ga missen.
Wat erg van die kittens Ellen.
Ze zijn lekker aan het blunderen bij jou, Inge. En nu kun je nog niet onredelijk doen ook
grid afspraak vergeten.
Er stond hier in de buurt een draver te koop zonder stress en daar vroegen ze iets van 950 voor. Bij een fjordje kijken van het weekend, spannend hoor!
Fijn dat het gedoe met de jurk nu een beetje opgelost is Bianca. Wat een dotjes
Waarom blijft het zo warm en waar blijft de beloofde regen?
Ahwww! wat cute Bianc!! wat een poppetjes Die van ons zijn dus iets ouder denk ik ? Is ook een grijs poesje net als mams, en een heel zwart katertje, allebei wit besje. Hoe oud zijn ze bianc? weet je ook wat ze wegen?
goedeavond, verveel me een beetje John moet weer smiddags/savonds werken verwacht hem pas rond 12u thuis...
Inge decoratieve poezenvoetjes succes met poetsen!
Ah Bianca Cute en gelukkig schoenen gevonden/ jurk trubbels opgelost
Dat klinkt als een ontzettend leuke lieve fjord Eva spannend
@Denise Ja ik zag vanmiddag al op de buienradar 3u vooruitzichten geen regen en nu is het hier ontzettend benauwd volgens buienradar regent/ onweert het nu in de grensstreek van limburg met duitsland ... en bang dat essentiele onderdelen verliest als auto door de wasstraat gaat
Ja dat gebeurt mij dus anders nooit afspraak vergeten maar nu en ik vond het nieteens erg "vroeger" vond ik het al een ramp als ik precies op tijd aankwam dat was voor mijn gevoel eigenlijk al te laat, was altijd liever te vroeg dan 1 minuut te laat maar nu rare gewaarwording
grid
Geplaatst: 07-08-09 20:00
O druk ik net op verzenden en wat hoor ik nu REGEN
hier niet Jij woont bij mij in de buurt he griddie?
grid
Geplaatst: 07-08-09 20:06
Ja redelijk ca 4 dorpen verderop
grid
Geplaatst: 07-08-09 20:15
Zit ik net in je profiel te speuren zie ik dat Sheran ook zo'n aparte uitlopers aan zijn bles heeft alleen iets meer boven zijn oog dan sayla volgens mij
Leuke foto's heb je trouwens in je profiel
Ennuh eigenlijk zouden hier in de buurt ook eens een tinkerkletsrit/minimeeting moeten organiseren Grit, Puck, jij en ik wonen eigenlijk toch wel heel dicht bijelkaar