owja er waren ook een aantal landen, 5 geloof ik, die meteen al door mochten naar de finale.. zijn dus niet op tv geweest.. maar dat zeiden ze dinsdag.. maar keek toen vanuit bed.. dus niet helemaal goed meegekregen..
Oei, ik zat ernaast. Sakis (Griekenland) is 37 jaar Kwam wel de termen "oude kop" en "arrogant" tegen. En hij schijnt continue met vrouwen rond te lopen om te bewijzen dat hij niet op mannen valt. Maaruh, dus toch nog een stuk jonger dan ik dacht .
Nou, ben alweer terug met het hondje. Die is doodsbang van onweer en ik zag aan de flitsen dat dat onderweg is! Denk dat Dodge het al hoorde dus die was eerder bij de voordeur dan ik. Hoeft ie ineens niet meer te plassen!
snowdon
Geplaatst: 14-05-09 22:36
Ah de Griek heeft dus wel een mooie leeftijd Ik zie nu wel waarom je het dacht.
Ik vind de Deen toch wel de leukste denk ik, lekker normaal En de Hongaar lekker fout
Ow het ging om de muziek Noorwegen, Denemarken, Azerbeidjan, Moldavie, Cyprus, Griekenland, Ierland en Ukraine maken wel kans.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 14-05-09 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vind onweer juist mooi!! Ga vaak op me balkon staan kijken! Vind het echt een prachtig natuurverschijnsel!! (behalve dan als ik me oppashuis zit waar de bliksem al eens is ingeslagen in het stroomdraad..)