buble gum mischien hem voor de zekerheid even apart zetten
verder relaties ??? de langste was met maurits bijna 2,5 jaar en heel rap daarna kwam chris alweer wa niets geworden is dus ik ben er wel even klaar mee nee ik ben meer vrijgezel geweest dan dat ik een relatie had en ik heb nergens spijt van heb een hoop geleerd en nu is het zo als een kerel intresse heeft zijn er eerst een paar dingetjes die um direct duidelijk gemaakt zullen worden schrikt dat hem niet af heeft ie een kans
timokyana
Net een stukje gelezen over liefde maakt blind. Ik ben zelf ook heel erg blind geweest en ben zo stom om me dat 2 x te laten gebeuren. Alleen maar omdat er gezegd word zo ben ik niet en ik betaal alles terug. Vandaar dat ik nu ook met een rechtzaak bezig ben omdat ik dat toen geloofde. STOM STOM STOM, maar dat is altijd achteraf praten.
Ben net even met mijn moeder naar de Leenbakker geweest. Even laten zien wat we hebben uitgekozen. Mijn moeder vind het heel mooi. En hebben ook nog wat maten opgenomen en kwamen we tot de conclusie dat het of/of word en geen en/en. Dus nog even bekijken hoe we dat nu weer gaan doen. En nog eventjes bij de kwantum gordijnen wezen spieken. Ze hebben daar best leukes tussen hangen.
Werkdag zit er weer op.. Ben gaar, zit niet zo fit.. Beetje grieperig ofzo, kan ik best aankomen. 2 Collega's zijn namelijk ook al geveld door de griep.. Hoop maar dat ie mij overslaat!
Blij te horen dat er iemand nog losbolliger is geweest als ik..
Keuring in Schijndel begint om 9 uur met veterinair Janet.. Wij (Ik, Hotze, Leon, Martinique + Paps) zullen er rond 10 uur half 11 zijn gok ik zo..
Oh Leon, ik zou dan nog graag even je adres willen waar we je kunnen ophalen. Wil je dat nog even PB-en?
Black druk meubeltjes aan het zoeken! Vind ik altijd leuk om te doen!
Sita: Ik wil er ook ongeveer rond 10 uur zijn. Moeten we om 8 uur hier weg ofzo. Zal nog even met angela en Rommulus overleggen. black: lkker meubeltjes shoppen
Ben net bij mijn tante geweest in het ziekenhuis. Ze heft wel een infectie bij haar nieuwe hartklep, en wordt morgen weer geopereerd. Ze krijgt weer een nieuwe hartklep. En waarschijnlijk is er ook iets mis met 1 hart kamer. ze ligt er nog wel 6 weken.
Grr --> Nog GEFELICITEERD Ik mag nog zo'n 10 mnd wachten en over leeftijd hebben we het niet meer idd is maar een getalletje en je bent zo oud als je je voelt
Toen ik 21 was heb ik me nog een keer moeten legitimeren of ik wel 18 was (kerel schaamde zich toen ie geboortejaar zag ) maar dat was ook de enige keer dat ik me ooit heb moeten legitimeren Ze schatten me eerst altijd ouder was wel handig met uitgaan enzo en na mijn 20ste dus bijna altijd jonger als dat zo door gaat vind ik het geen probleem om "oud" te worden
2ling heeft de ene alle vlekken ingepikt
Sita + maya erg lang wafels gebakken pff... wel lekker
Ja storm Emma kwam langs hier ook stormachtig en regen 's nachts maar overdag weer mooi droog
Sita klinkt goed 1ste kennismaking + les van instructrice en maya ook lekker gereden in de wind met aman en bijna zelfde dag jarig
Leuke foto's ook , heerlijke charmeur op visite gehad
Leon 1 examen (de langste/ ingewikkeldste) gehaald!! Was ik dus in Arjans gemeente
Arjan naar Duitsland (lang of ??) werkse daar!
TK timo pijnlijk been
Blackstar ook lekker gereden in de wind denk dat dat ongeveer normaal maatje is voor jaarling van ouders van ca 1.50m en leuks bij Leen bakker gezien maar moet dus of/of ipv en/en en leuke gordijnen bij Kwantum --> wij hebben ze van Leen bakker
LordJ oma nog in verzorgingstehuis, maar gaat wel al beter gelukkig !
Pradaatje ook heerlijk gereden binnenkort weer wedstrijd ?! drukke kinders Ennuh geen hand vol maar een land vol Oh wat een leuk kleurtje ook alweer benieuwd hoe dat uiteindelijk eruit ziet koppie zal waarschijnlijk donkerder worden en rest wellicht ook nog wat, misschien wel zoals deze (lichte wildkleurzwarte ijslanderhengst): http://www.icelandic-horses.com/ijs/gifs/8807.jpg
Bubblegum idd misschien van verharen, maar zou ook iets anders kunnen zijn ... als niet vertrouwd ff DA erbij...
ZJ pff tante aan hart ... nog 6 weken ziekenhuis minstens
Zaterdag fijn les gehad en gister ook heerlijk gereden voelt echt goed! 's Avonds bij mam lekker gegeten (weer veel te veel ook, ze maakt altijd voor een weeshuis ) en weer gelachen met petekindje enzo
Vandaag ff rustig avondje ff Say geknuffeld en nu is John bij z'n mams op bezoek en ik nu dus lui op bank
[edit]
Laatst bijgewerkt door grid op 03-03-08 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb echt giga veel zin in zaterdag. Vind het leuk om iedereen te zien. Op een of andere manier ben ik heel benieuwd naar Sita, ze klinkt zo gezellig op bokt.