[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:11

Ja.. Rijd maar weer vanaf Maandag.. Ja
Dit weekend ga ik wel wandelen of fietsen of zelf beetje hobbelen.. Krijgt ze beetje vrij.. Lachen
Veel plezier in Breskens enne niet te veel drinken he! *LOL*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:18

Doei!
Hi people!

Hoe het met Flynn is.. geen idee Bloos Heleen zou vandaag naar ze toe gaan, en ik moest van zeven tot vijf werken. Was compleet afgebrand toen ik thuis kwam, dus ook níks meer gedaan. Als het niet goed was, dan had ik het wel gehoord Lachen Zijn talloze ogen die hem in de gaten houden.
Tjaaa.. z'n dinner gesnoept.. meneer knabbelt aan gras, takken en voordroog, en is verliefd op z'n moeders zoutblok. Jessie haar uiers waren ook helemaal hard en vol Nagelbijten / Gniffelen En aangezien laatst een man een kwartier aan het vertellen was waarom ik PERSEE paardenmelk moest gaan drinken toen we met het stel aan de wandel waren.. ROFL

He Teuntje, dat klinkt niet best, kokend water over je been Ach gut

Echt balen van je rijbewijs Leon. Schrale troost, ik heb er vier keer over gedaan Bloos De vierde keer zat ik aan de kalmerende middelen (betablokkers, hartslag verlagende middelen Bloos Bloos Bloos ) en heeft de examinatrice me zwaar gematst Bloos Je bent dus niet de enige Ach gut

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:20

Jullie geven me goede moed om af te rijden zo door allemaal te zakken en te vertellen hoevaak je op moest.. Clown
Ik ga maar gelijk aan de tranquilizer denk ik.. Vork

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:20

aah schaam je berdien, weet je niet eens hoe het met dat mannetje van je is:P

Ik heb morgen na 3 weken vrij weer me eerste werkdag, meteen van kwart voor 11 tot 9 zie er wel een beetje tegenop maarja wat moet dat moet......

en sita der amy heeft even lekker vrij lees ik. ag dat verdienen ze ook wel af en toe even rust Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:43

Tjaa.. als het kan ga ik er elke dag heen, maar ik had én geen auto, en ik was echt té moe om nog een stap te verzetten. Morgen is hij weer aan de beurt Knipoog
Aah Sita, ik was gewoon TE zenuwachtig. Dat in combinatie met een afkrakende instructeur ("laat maar zien wat je niet kan" Lips are sealed ), en ik ging zowat door het dak heen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:03

Ach Siet.. kan je best Ja

1e x B ben ik gezakt vanwege een *** kindertjes die net niet onder m'n moterkap zaten.. rende zomaar de straat over, terwijl ik al stapvoets reed omdat de basisschool uitging... Liep goed af, maar ik was volledig de kluts kwijt, me helemaal dood geschrokken. 2e x B was appeltje eitje Knipoog. 1e x BE was geen fijne ervaring.. (irri examinator) maar wel gehaald.

En het scheelt, je hebt je bijzondere verrichtingen al he?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:06

Ik heb rijbewijs in 3x gehaald. 1e x was echt niet fair want voor ik t wist moest ik omkeren en heb denk ik totaal 5 min. gereden. had ook mot met examinator.. 2ex wel gezakt want ik bevroor gewoon en toen kon ik geen voorrang verlenen dus een ingreep. 3e x wel geslaagd ondanks dat t niet helemaal vlekkeloos ging..

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:16

hallo hier trotse moeder
ik heb een topic geopend op westernfoto's

viewtopic.php?f=130&t=816659&hilit=
hij gaat zo superleuk
vandaag ook leuke foto van lord x gemaakt het bijrijdpaardje van l0rdj

en lig.......
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Y3RN8CZ.jpg

tja en dat rijbewijs ik vond het ook een zenuwentoestand ik was aan het verhuizen en had mijn afspraken door elkaar gegooid heb uiteindelijk 10 min. gereden en moest toen naar binnen en ging de examinator met mijn rijleraar praten , kwamen ze terug .....geslaagd ik snapte er niets van maar als je het hebt oeffff wat is dat lekker succes.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:26

Trusten!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:11

Morning!

Leuke foto's Vuurtoren! Ja

Wat een lekker weertje vandaag!
Ik nestel me zometeen lekker in een tuinstoel en ga een beetje bijbruinen.. Clown
Vanmiddag even bij de paardjes kijken hoe het met ze gaat en misschien wat poetsen als het lukt.

Werd vanmorgen wakker onder het eczeem.. Blijkbaar kan ik niet tegen de nieuwe douchegel.. Scheve mond

Iedereen fijne dag!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:16

pff jij kan lekker bruinen klinkt echt heerlijk!

Ik zit over een half uur op me werk, tot 9 haha nee bruinen zal me echt niet gaan lukken vandaag ben ik bang.....

Ik ga maar even me haar doen voor ik te laat kom, daar kunnen ze niet om lachen geloof ik;)

Doeiidoeii, en tot vanavond maar weer!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:17

Het is meer verplicht bruinen.. Clown Ik kan namelijk praktisch verder niks dan alleen op me gat zitten dus ik moet wat.. Tong uitsteken
Loop officieel met krukken, niet dat ik dat altijd doe Schijnheilig ,dus ik ga natuurlijk ook niet ver dan..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:25

Ik heb 2 keer afgereden.
1x had ik een ingreep. Ik kwam in een situatie terecht, en wist niet hoe ik moest reageren. Ik koos het verkeerde kreeg een ingreep. Later vertelde mij de examinator, dat ik p de goede manier gereageerd had, maar dat het op dat moment niet mocht. Als het iets drukker was geweest mocht het wel. Ik werd er echt pissig van.
2x van appeltje eitje.

lekker bij bruinen sita
leuke foto's vuurtoren.
lordj: wat voor werk doen jij?

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 12:43

Ben ik dan de enige die het in 1 keer heeft gehaald? Bloos BE ook in 1 keer.

Ben echt jaloers op degene die kunnen gaan rijden met dit weer. Blackstar loopt helaas nog niet goed.

Das altijd rot Sita, niet tegen bepaalde producten kunnen. Ach gut Lekker een beetje bijbruinen. Tong uitsteken

Werkse Lord, ik heb het er al opzitten. Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 12:45

Lekker bij bruinen Sita, ik duik zo ook de zon nog even in.
Leuke foto's Vuurtoren! Ja

Net Miska op Bokt te koop gezet: viewtopic.php?f=69&t=816753 Verdrietig Niet dat ik haar zo graag verkocht zie, maar over twee weken ga ik weg, en is er niemand meer die haar kan/wil doen. Dan maar liever zo..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 13:14

Siet, wat is er dan met je been? Dat heb ik gemist denk ik?

Rijbewijs had ik gelukkig in een keer, was wel doodzenuwachtig.

Heb even jullie raad nodig. Banbay wordt deze week 1 jaar, en moet aan z'n navelbreuk geholpen worden. Nu kwam er gisteren een andere veearts hier, die samen met mij heeft gekeken, hij heeft namelijk een kliniek aan huis, hier vlak in de buurt. We kennen hem ook wel, dus hij gaat nu de navelbreuk hechten. Banbay moet dan onder narcose en op z'n rug, dus hij vond dat ik hem dan ook het beste gelijk kan laten castreren. M'n andere veearts die normaal komt, vond weer dat dat wel wat veel was in een keer. Maar een narcose is toch een risico, en dan kun je alles maar beter in een keer gehad hebben.
Veel mensen zeiden ook dat ik hem zo lang mogelijk hengst moest laten omdat hij dan mooier uit zou groeien. Is dat zo? En wat zouden jullie doen?

Het wordt sowieso een hele ingreep, hij moet ook een paar dagen bij de kliniek blijven staan, 't arme beest!

Morgen hebben wij die rit, heb er echt wel zin in. 't Wordt mooi weer, dus vast heel gezellig!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 14:03

Ik heb vorige week, eerste dag van me vakantie Zij zijn groot en ik is klein! , mijn enkelbanden gescheurd/verrokken.
Het zit nog niet ingetaped omdat de zwelling niet mindert.. Maandag kunnen ze het pas intapen wrs.

Wat ik zou doen in jou situatie wbt Banbay..
Ten eerste dat ze dan mooier uitgroeien dat je ze langer hengst laat is echt een fabeltje hoor. Denk niet dat dat invloed heeft op de uitgroei.. Word inderdaad wel gezegt, maar lijkt me sterk dat dat waar is.

Verder, moet hij echt al gecastreerd worden, word hij echt al hengst is hij vervelend? Neem aan dat hij bij Mirthe staat? Die is drachtig toch? Dus daar zal die niet op gaan springen.

Ik persoonlijk zou in het voorjaar castreren, dan kan het in de wei, eigen omgeving enzo. Nu zijn er veel vliegen, ongedierte, warmte, vocht. En in het voorjaar is dat veel minder, afgezien van vocht misschien, dus ik zou (mits hij handelbaar blijft) nog even wachten. Lachen
Zo'n 'dubbele' narcose omdat er meer moet gebeuren is misschien inderdaad niet goed met zo'n jong dier.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 14:45

He, Sita, wat vervelend zeg!!! En dat in je vakantie! Zou er goed van balen!

Tja, vervelend wordt hij nog niet echt, al krijgt hij zeker meer streken, en probeert hij bij Muis nu erg uit of hij misschien de baas kan worden. Dus het kan gebeuren dat hij binnen een maand strondvervelend is, en je hem toch wilt laten castreren.

VOlgens mij krijgt hij geen dubbele narcose hoor, gewoon normaal, maar doet hij wel twee ingrepen. Wat vliegen e.d. betreft heb je helemaal gelijk, maar hij staat de eerste twee dagen in ieder geval in een stal die zeer hygiënisch en afgesloten kan worden heb ik begrepen. Dus daar zullen niet veel vliegen zijn.
Op Mirthe heb ik verder geen last van nee, zij is de baas en nu ook drachtig dus dat gaat verder wel goed. Pffft... lastig hoor!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 14:49

Dubbele stond tussen haakjes omdat ik bedoelde dat er toch meer gedaan moet worden dus dat het niet een enkele narcose is omdat ie toch langer weg moet blijven. Snap je beetje wat ik bedoel.. Clown Vind t moeilijk uit te leggen.. Tong uitsteken

Maandag moet ik alweer aant werk.. Heb aangepast werk, hele dag op me kont aan de kassa zitten.. Gaaaap

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:21

goede middag Haha!
heb weer lekker gereden Haha! morgen komt leon even langs sil kijken Haha! (ben benieuwd wat ie van um vind Nagelbijten / Gniffelen )
eet even mijn ijsje op en zo mijn broodje kroket en gaat dan even schabootjes doen Haha!

siet balen van je vakantie (je kan je baas opbellen dat ze ziek bent he dan worden het ziekte dagen ipv vakantie dagen)

grr als ik eerlijk ben zou ik het helemaal niet doen en wachten tot ie 3 was
maar wil je ze er echt af zou ik het ook in het voorjaar doen ivm vliegen ed
door het bewegen in de weide geneest het ook mooier
(ik heb gezien hoe mis het kan lopen als ze op stal komen brr das geen mooi gezicht)

edit heb die tinker gevonden die in opvang zit Haha! hij heet snor
http://www.haboshof.nl/opvang/paarden/o ... 8/l001.jpg

site
http://www.haboshof.nl/opvang/paarden/o ... index.html

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:42

Rom: Ja, uiteindelijk gaan ze er toch echt af, en wachten tot hij drie is doe ik niet, want dan moet ik de kudde uit elkaar halen en dat doe ik liever niet. Ik weet dat ze beter kunnen lopen na castratie, daarom ben ik ook in dubio.
Ga nu Snorretje kijken...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:47

dat is natuurlijk ook weer zo Haha!
en eh als ze ingedaald zijn waarom dag onder volledige narcose
ik zou het ook niet tegelijk doen hoor Haha!

kijkze

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:58

Rom.. Ik weet dat ik me ziek kan melden.. Maar ik ben niet ziek.
En als ik in de ziektewet zit mag ik helemaal niks, krijg ik controle, arboarts, nee dat wil ik niet. Want ik ben niet bedlederig. Wil gaan en staan waar ik wil.
Er is aangepast werk gevonden dus ik ga gewoon naar het werk. Thuis zit ik alleen achter de PC en doe ik ook niks. Dus laat mij maar lekker werken. Kom ik nog eens onder de mensen.. Lachen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:38

Haha! hmm dat is ook wel weer zo Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:47

Lachen

Ja.. Klinkt misschien stom ofzo.. Maar ik weet dat het stervensdruk is in de winkel deze weken.
En dan ga ik niet thuiszitten, terwijl ik weet dat mijn collega (vriendin van mij) terug van vakantie moet komen om mijn plaats in te nemen. Lachen Laat mij maar lekker werken.. Anders zit ik toch mezelf thuis maar op te vreten.. Denk niet dat mijn ouders daar zo blij mee zijn. Clown

Zo.. Vandaag maak ik er echt een vrije dag van.. Tong uitsteken Laat de paardjes lekker op de wei staan. Vind het veels te warm.
Ik ga morgenochtend vroeg wel.. Ja Dan is het nog niet zo warm.