Ik heb ook een tijd een schuine pony grhad, maar na een tijdje viel ie dan vanzelf weer in middenscheiding. Heel irritant

En die veulens
zo schattig. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zo schattig. 

24/7 buiten. Wel stallen die dicht kunnen, maar dan wordt ze gek!
)
Opzich kan mijn haar het blonderen heel erg goed hebben, ik heb nog nooit problemen ermee gehad dat het mijn haar aantaste of kapot maakte zelfs niet met iedere dag fohnen en steilen
Ochja, we zien denk ik wel, tips, ideeen en inzichten zijn van harte welkom
Ben benieuwd wat je ermee gaat gedaan hebben na de kapper.
Ik wilde een zwart naar donkergrijze ombre maar kapper heeft geen goedkeuring gegeven want mijn punten zouden bleken niet aankunnen
Ik wil misschien dan een zwart naar eigen kleur ombre willen proberen maar er moet ook weer ruim 5cm vanaf
en het groeit zo langzaam.
? 

dierenspeciaalzaak. 
Olikea schreef:Klinkt mij als voorjaar in de bol shelly. Maar als het aanhoud zou ik wel iets medisch willen uitsluiten.
Pff. Na amper 2 maanden gaat dees al verhuizen.. Ze staat nu op het land bij een vriendin, samen met haar appaloosa.. maar ik merk dat ik na een paar jaar er uit te zijn toch behoefte heb aan wat begeleiding. En nu kan ik terug naar de stal waar ik met mijn vorige paard heb gestaan. De eigenaresse is een echte paardenvrouw die mij wel kan ondersteunen. Dus zaterdag gaan we over.
Voel me wel enorm schuldig tegenover mijn vriendin. . Maar dit is voor mij een daisy een stuk beter denk ik. Daar ziet ze ook meer andere mensen en paarden.
Olikea schreef:Klinkt mij als voorjaar in de bol shelly. Maar als het aanhoud zou ik wel iets medisch willen uitsluiten.
Pff. Na amper 2 maanden gaat dees al verhuizen.. Ze staat nu op het land bij een vriendin, samen met haar appaloosa.. maar ik merk dat ik na een paar jaar er uit te zijn toch behoefte heb aan wat begeleiding. En nu kan ik terug naar de stal waar ik met mijn vorige paard heb gestaan. De eigenaresse is een echte paardenvrouw die mij wel kan ondersteunen. Dus zaterdag gaan we over.
Voel me wel enorm schuldig tegenover mijn vriendin. . Maar dit is voor mij een daisy een stuk beter denk ik. Daar ziet ze ook meer andere mensen en paarden.
Keltic is 15 geworden en Cullan 1 jaar! Helaas was ik pas laat thuis en heb ik ze even lekker geknuffeld maar verder weinig met ze gedaan
) Ik zou de schaar in de punten zetteen, als ze dood/niet goed zijn groeien ze ook niet heel erg snel en ik vind het meestal niet zo mooi uitzien. Plus het voordeel is dat je dan wel de kleur kunt nemen wat je wilt!
Ik voel me net een oranje kanariepiet