Van de week de merrie er ook bij en dan kan skelly leren met de andere om te gaan. Nu vindt ze ze bij haar in de weide nog doodeng als ze bewegen (als ze in de andere wei staan daagt ze ze uit door de draadjes)
Onze hengst Jackson IV heel zijn leven lang altijd los geleefd in een kudde, pas sinds 1 jaar toevallig bij ons terecht gekomen, met respect voor elkaar bereik je veel
tinkerkyara
Geplaatst: 19-05-16 19:32
Volle broer en zus, allebei met hetzelfde slag in 't wiel/steentje in de schoen/ steekje los/ kink in de kabel !
Mone geboren 1-5-16, op de foto 2,5 week oud
Mose geboren 12-12-12, op de foto 1 maand oud
JoycexEnya
Geplaatst: 20-05-16 11:16
Ik meld me al stille meelezer, meekijker is het eerder.
Ik help sinds november ongeveer bij Dineke (hetlarixbos op bokt). Sinds toen helemaal gek van de tinker. En twijfel om een tinker aan te schaffen of mijn fjordenmerrie door een tinker te laten dekken.
Hier een foto van waar ik op Blue rijd. (Staat te koop), staan natuurlijk veel meer
Ochh wat een lieve veulens allemaal! En wat veel tinkers met hele toffe kleuren
Ik heb al een poosje niks meer geplaatst maar vandaag een ''mijlpaal'' bereikt met Darragh; Voor het eerst rond stappen! Ging allemaal nog een beetje instabiel, maar wat wil je Verder super braaf! Ik zie nu ook dat hij nog steeds wat overbouwd is, dus hopelijk groeit hij nog wat centimers (is nu net 4 jaar, dus dat zal wel moeten lukken)
Hier vanochtend ook weer een paar heel knappe koppies op de foto gezet
Aynil ( Verkocht )
Arrald ( Te Koop )
Lilly en Larry
CloudDancing
Geplaatst: 22-05-16 14:09
Graag willen wij ons aansluiten met ons lieve tinkermeisje Chloë. Chloë is een slimme, meid van bijna 4. Dol op haar oude, maar beste shetlander maatje Beauty en Beauty zo ook op haar. Ze is een dochter van de hengst Muskerro van de bonte Parels
Chloë
Chloë & Beauty
Samen tevreden op de wei
Papa Muskerro van de bonte Parels
PS Beauty viert zijn 31e verjaardag dit jaar en is heel blij met Chloë als vriendinnetje, die voor hem zorgt op haar manier en hem beschermt wanneer zij dat nodig vind
* Trots op m'n liefjes
snowdon
Geplaatst: 22-05-16 18:26
ahh veel plezier met Chloë! Is Jaimy haar moeder?
_Lina
Geplaatst: 23-05-16 12:03
Dit is Leentje, ik huur haar sinds een maand. Ik rijd haar dressuurmatig, of dat proberen we toch in ieder geval te doen. We proberen altijd maar een beetje beter
Aniekepiek
Geplaatst: 23-05-16 12:47
21 mei geboren! Wederom een zwartbont meisje ❤️❤️ Over the mooooon
Pierlo Gypsies Yummy Yula (Maerynn SvG x Deaglán SvG)