Hij heeft nog een beetje een suf narcose koppie en "een beetje ongemak"
divanoo
Geplaatst: 10-04-12 22:03
tijdens het trainen van me grote topper
hier liet ik hem ff gaan hij mocht ff racen
Resi_lover
Geplaatst: 10-04-12 22:07
@ Snackie, Faramir is nooit van mij geweest. Hij staat hier nog wel, bij Marjolein, zijn fokker. Eind van de maand zal hij naar zijn nieuwe eigenaresse gaan
Helaas heel slecht weer vandaag ik had gehoopt op een uurtje geen regen, maar nee het bleef maar naar beneden komen. Ze zijn op stal gebleven, ik heb een paar foto's binnen gemaakt, maar dat valt niet echt mee.
@ Snackie, Faramir is nooit van mij geweest. Hij staat hier nog wel, bij Marjolein, zijn fokker. Eind van de maand zal hij naar zijn nieuwe eigenaresse gaan
ah sorry, omdat je ook topics van hem had, ging ik daar vanuit, excuse
Toorey is leuk! betekend het ook nog iets trouwens?
Resi_lover
Geplaatst: 10-04-12 22:58
Maakt niet uit Snackie, er ontstaat wel vaker verwarring over Volgensmij denken veel niet-Tinker mensen op Bokt dat Tolkien van mij is, maar helaas... Wie weet, over een paar jaar, Mar? En ach.. ik heb de lusten en niet de lasten..
Tobey en Torey Haha, leuk Mirjam Knap ventje Je zit wel in de y's hè Arme Maria Mary dan maar Edit: ik zit net naar mijn namenlijstje te kijken die ik op Bokt plaatste, Tobey staat bovenaan
woeps resi_lover, ik dacht ook dat Tolkien van jouw was mmkortleve: Wat een schatje! Inderdaad zonde van het slechte weer! steffyeo: Aah Farasha weer eens! Met 2 andalusierhengsten wat verderop, blijft het krieblen haha
jorretje
Geplaatst: 11-04-12 09:34
Patrick gefeliciteerd met de dracht van whisper! Frenia, wat een fantastisch resultaat! Wat ziet roossie er goed uit! Mooi plaatje Hugo voor de kar
Gefeliciteerd met alle prachtige veulentjes!
Jess_vH
Geplaatst: 11-04-12 11:05
Wow Tolkien is echt mooi! En vele anderenhier met hem!
Dit is Gracey samen met mij op het strand. Heerlijk onze eerste keer op het strand
Zo dit was mijn 4 jarigie pup-stinker
mnkortleve
Geplaatst: 11-04-12 11:29
Snackie Het heeft meerdere betekenissen, maar niet echt daarop uitezocht oid het past goed bij Grainey, Bonny, Casey, Tobey.
Resi_lover Grappig zeg.
Jess_vH Heerlijke pics.
Ze staan lekker buiten en daar zijn we tot de ondekking gekomen dat ook onze laatste man een prachtig blauw oog heeft. dacht het in de stal al wel te zien, maar ik wist het niet zeker Zijn andere oog is moeilijk te zeggen het is soort grijs blauw ik krijg hem nog niet goed op de foto.
Resi_lover
Geplaatst: 11-04-12 11:59
Haha, grappig! Ouders hebben beide geen blauwe ogen toch? Net als bij Tolkien dus Torey is ook zo mooi getekend Staan ze (nog?) apart van Bonny&Tobey?
TinkerTom
Geplaatst: 11-04-12 12:37
Blijf vooral van die geweldige veulenfoto s plaatsen hoor!!! ik kan daar zo van genieten! Heel het topic trouwens!
Divano voorbij zien komen, Goofy en Mohr los ballos...en mijn knappert op de achtergrond nieuwschierig...
Knappe Tolkien!
Gave strandfotos!
Mijn kanjer vanmorgen even voor het tulpenveld geparkeerd! wat geniet ik toch van die witte!!