@Lot, wat een mooi paardje heb je! @Kailonne, is dat een echte tinker? Zo 1 heb ik nog nooit gezien. Dacht altijd dat ze zwart-wit waren. Heb ze wel eens bruin-wit gezien maar nog nooit zo! Wel super mooi!!
mnkortleve
Geplaatst: 20-10-11 13:09
Tamadine Heel veel sterkte
Tamadine
Geplaatst: 20-10-11 13:12
Iedereen bedankt!!!
Hierbij nog een klein eerbetoon aan mijn lieve meissie die nu samen met alle andere lieve overleden paardjes over de groene weides rent...
Bedankt voor het compliment Ankje! Ik ben er stiekem ook best wel trots op Toen ik haar kocht had ik nooit durven dromen dat er zo'n mooi paardje onder dat kleine haarballetje verstopt zat.
rommulus
Geplaatst: 20-10-11 16:11
Aap je weer eens Die mag niet missen tussen al dat mooi's
Laatst bijgewerkt door rommulus op 20-10-11 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt
en ik op wedstrijd met 1 van de tinkers van de manege
mnkortleve
Geplaatst: 21-10-11 08:45
Ze weten hier met hun ruim 6 maanden de melkbar nog goed te vinden
kinsealy
Geplaatst: 21-10-11 10:10
Arme Stavanja... Alweer een paardje wat veel te vroeg gaat....
Verder weer veel mooie foto’s gezien. @mnkortleve wat zijn je veulens groot! Fijn dat ze nog lekker bij mams lopen!
Geen hele goede foto, maar voor mij wel ontzettend waardevol. Mijn twee zwarte mannen Obi en Miles, die heerlijk samen in de wei lopen
En ons tankje Sally-Rose
IndiraDay
Geplaatst: 21-10-11 10:41
Tamsin
Ik ben zo gelukkig dat ik na maandenlang eindelijk weer samen met haar kan rijden, zonder dat één van ons lichamelijke lasten ondervindt... Ik ben echt zo trots op haar en de band die we aan het opbouwen zijn!
Gister de opmerking gekregen: het zou mij niks verbazen als Kayleigh volgend jaar de baas wordt in de groep (groep van 12) Ze heeft een partij praatjes in de groep !!! Ze vind het ook normaal over het draad te springen en onder het draad door te kruipen om naar de paarden te gaan waar ZIJ bij wil staan.