Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkermuts schreef:zijn hier enkele die het erger vinden dan ons, de veulens zijn gezond en goed gebouwd, tja, ik zie dus niet zo het probleem.
het is lijnteelt, maar buiten ons medeweten om, hadden we dit geweten hadden we het bij alleen buitenritjes samen gehouden haha.
puur schreef:leuk dat die 2 matchen.. Maar minder voor je gefokte veulens denk ik?
frenia schreef:wat ik me nu uit nieuwsgierigheid afvraag esme:
staan de 3 nakomelingen uit deze combi in de databank en zo ja, in hoeverre matcht hun dna dan onderling?
kwestie van: als hun ouders 'gelijklopend' DNA hebben hoe is dan dna van nakomelingen daarvan
om een beetje zicht te krijgen op relaties in het algemeen lijkt me dat erg interessant!
Nuage schreef:Ik heb er 2, Bowen en Duncan.
En als ik bijvoorbeeld Bowen door de databank haal dan ziet dat er zo uit:
Jelani's Bowen
Chakotay 17
Shayla Vegilin van Claerbergen 17
Jelani's Duncan 16
Mandarin Winter Snow 16
En dan moet je voor de gein die laatste eens bekijkenhttp://www.gypsyhorseassociation.org/im ... ERSNOW.pdf
Alleen die matched dan weer op 13 en 14 markers met Bowen's ouders. Dus of daar ergens familie zit.. I don't know.. maar dit paard zou wat mij betreft zomaar dezelfde ouder kunnen hebben als Chuck.
Tinkermuts schreef:hm terugstoppen....weet niet of shayla dat wat vind.....
Tinkermuts schreef:zijn hier enkele die het erger vinden dan ons, de veulens zijn gezond en goed gebouwd, tja, ik zie dus niet zo het probleem.
het is lijnteelt, maar buiten ons medeweten om, hadden we dit geweten hadden we het bij alleen buitenritjes samen gehouden haha.
Tinkermuts schreef:puur schreef:leuk dat die 2 matchen.. Maar minder voor je gefokte veulens denk ik?
ik doelde op deze![]()
trek me het ook niet aan hoor, ben alleen maar trots op mn "kleinzonen"![]()