hey die is van dorien, die staat hier 4km verderop, van sun is dreamer de vader ja, nu ga ik twijffelen
sumic
Geplaatst: 29-11-09 20:14
Ik lees hier al een tijdje mee en zie hele mooie Tinkers voorbij komen! Vandaag heeft mijn schoonvader een prachtige Tinker gekocht. Een 2,5 jarig ruin die alles nog moet gaan leren. En dat mag ik gaan doen. Heb er veel zin in en omdat ik zo blij ben, moet ik even een plaatje met jullie delen. Volgende week gaan we hem ophalen! Foto is met de telefoon genomen dus nog niet super, hopelijk vanaf volgende week betere foto's!
Whis_Serada
Geplaatst: 29-11-09 20:14
Geef niet meid maar dat zijn de huisregels van dit topic hihihi
mang
Geplaatst: 29-11-09 20:15
stalnijmegen schreef:
hey die is van dorien, die staat hier 4km verderop, van sun is dreamer de vader ja, nu ga ik twijffelen
heb je het over de hengst of over zaza ? want zaza is niet van ene dorien hoor
starjo
Geplaatst: 29-11-09 20:15
Heerlijk topic Leuke, vieze , schone ,stoute,kleine, drachtige tinkies Wel een beetje zonde van Tom zijn manen vond die lange weelderige bos zo mooi Hier vandaag ook weer ens wat picca's gemaakt Mijn heerlijke mannetje, Bing, en hij doet het zo goed onder het zadel is super braaf
okee, ik heb wel een foto van de vader maar ik heb de naam niet kunnen vinden. maar ik mag vandaag geen foto's meer plaatsen dus die plaats ik morgen ofzo wel
tinkert_tje net op je profiel gekeken... d-jee is echt een beauty(L)
Tinkermuts
Geplaatst: 30-11-09 07:23
dochter van mijn grote liefde hihi
DianneM
Geplaatst: 30-11-09 08:48
Beetje lang geleden dat ik online ben geweest, even een stevige dip gehad na allerlei heftige gebeurtenissen afgelopen weken.. Langzaam klim ik wel weer uit mijn put..
Met mijn kleine mop gaat het inmiddels al ietsje beter, de fistel is bijna dicht nu
Mijn kleine held staat met zijn voet in het verband. Hij heeft een nageltred gehad en er is zaterdag een flink stuk straal weggesneden moeten worden..
tinkert_tje
Geplaatst: 30-11-09 10:20
M_D_H dank je wel
Tinkermuts wat een leuke foto van je kleindochter whaha
dianne gelukkig krabbel je weer uit de put dikke knuf