Was haast niet bij te benen, in het DBT gaat het soms ook zo razend hard

Vandaag mijn tweede rondje met Tom gelopen, denk dat deze ietsje korter was dan gisteren.
Tom had er zin in, ik iets minder want ik voelde vooral mijn voeten nogal na de wandeling op mijn stalen neuzen schoenen.
Vandaag dus maar mijn wandelschoenen aangetrokken en dat liep gelukkig een stuk plezieriger

Na een kilometertje sloegen we rechtsaf een dijk op, daar staat een kleine shetlander achter prikkeldraad, toen Tom hem zag werd hij helemaal hyper, paasei ik dacht echt even dat het verkeerd af zou gaan lopen, als ik met Tom aan de hand loop dan heeft ie een kettinkje onderdoor zijn bit en dat had ik vandaag dus echt nodig, jemig wat maakte hij zich groot en sterk, ik moest er bijnas aan gaan hangen zeg.
De kleine shet ging in rengalop onderaan de dijk heen en weer en Tom wilde heeeel graag me rennen

Uiteindelijk waren we de kleine doerak voorbij en stonden de volgende 2 alweer achter een hek gereed om maf te gaan doen, Tom steeg weer op, hals in de krul (dan is ie mooooooi) en toen........ liep ie vervolgens rustig naast me verder mee hahahahahahhaa
Gek paard

Afijn, het is flink doorstappen met deze meneer naast je, draven heb ik maar een keer een kort stukje gedaan, was zelf al halfgaar van het flinke tempo.
Ben best trots op mezelf, ben niet zo'n beweger maar he tis goed voor de lijn en ik probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden.