sterkte bubblegumja idd als al dat natte maar niet gaat aanvriezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sterkte bubblegum

Zo zie je maar Angelique altijd naar de prijsuitreiking gaan

dobbel schreef:het was zo slecht weeer, en we hadden het zo koud, dat we naar huis zijn gegaan. doen we dus niet weer voor we alles weten haha.
Ja da's ook niks kou lijden... hadden ze geen kantine met warme choco
ennuh natuurlijk ook altijd extra kleren meenemen
of tussendoor ff vlug naar stal/ huis
(vooral omdat je dan uit de kou komt) en genoeg warme choco, koffie of thee
Hopelijk hoef je het niet te betalen.
met je oma en misty
Lijkt me niks, maar een nachtje is nog wel te overzien.
. En dan had ik ze nog een beetje afgedroogd.

Grit schreef:Shar_ianne; is het een "opluchting" te weten wat het is of toch een tegenvaller?? Is er iets aan te doen om het te verbeteren of kun je je alleen maar aanpassen.

snowdon schreef:Heb jij zo'n paniekerige etter dan, Schimpie?

Succes ermee...

Gewone sokken en geitenwollen sokken erover aan. Net even een klein half uurtje met Aman gereden
Topknol. Echt maar iets van 4 km gereden ofzo
Was beetje laat vertrokken (half 5
) Stap, glibberdeglibber glij. Toch paar stukken draf volgens zelfde patroon gedaan
Maar je laat die pony gewoon los, probeert zo stabiel mogelijk te zitten en ze zoekt zelf dr weg wel
Daarna naar de dijk gegaan, natuurlijk kent ze het recept al
Dus even moeten discussiëren om dr in stap te houden, ik vond het namelijk echt te drassig om al de aanzet voor galop aan te durven. Daarna nog even de dijk op en neer gegaloppeerd, en weer terug geglibberd in stap en draf
Afgezadeld, was helemaal niet bezweet of vochtig, valt me dan toch mee met dr conditie. Ponies staan nu op stal met een lekkere suikerbiet