Leuk TK! Succes ook!
Pffft... ben een beetje boos!
Krijg ik via hyves (waar ik nog niet zo heel veel van snap), een berichtje van een vrouw die hier een tijdje Banbay een beetje verzorgt heeft. Ze was zelf toen uit de running en zocht wat bezigheden. Nou, Mees had bij hyves die foto van Banbay op drie benen die niet de vrachtwagen in wou bij mijn profiel gezet. Dat is al meer dan een half jaar geleden. Krijg ik echt een heel belerend, tuttig mailtje van of ik wel weet hoe slecht dat is, dat hij nu waarschijnlijk nooit meer in een trailer durft en zal gaan trappen, dat we hem onherstelbaar hebben beschadigd.
Nou, schiet lekker een eind op, Banbay is de enige hier die zonder problemen me overal op volgt en inmiddels al weer een aantal keer netjes zonder dwang het vrachtwagentje op is gelopen.
BOvendien is die foto genomen nadat Mees en die man een hele poos bezig zijn geweest om Banbay erin te krijgen, maar het ging gewoon niet en hij moest toch mee. Dus toen hebben ze hem erin geduwd. Ik kan één ding zeggen: Hij heeft absoluut GEEN trauma, en dat mens moet zich er niet mee bemoeien! Zo, effe stoom afgeblazen, waar bemoeit ze zich mee!