[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 05:48

nou was gezellig gisteravond hoor Haha!
kris heeft zich weer kostelijk vermaakt met mijn plukkie, platbek, ow haha, zo'n kwijlsmoeltje die tegen het deurkozijn is opgelopen Tong uitsteken
maw idd mijn boxer Haha! cerberus Knipoog

leon vind het idd wel een intresant topic en na aanleiding zou dat mailtje wat ik kreeg dus voor geen meter kloppen.
ik ga er vanmiddag maar achterna bellen
en eh verschrikkelijk veel plezier in drenthe Haha! moet je nog voor nood mijn telefoon nunner hebben voor het geval je verdwaald tussen de hunnebedden ??? ;P

teun das idd niet leuk ik weet helaas hoe je je voeld maar het geneest wel weer en dan ben je wel weer dankbaarder Haha!

siet tot in zeeland

berdien lees ik dat nou goed heb jij van flynn zijn dinner gesnoept ????
(zou niet in me opgekomen zijn Bloos maar wel lollig)

blackstar klemme paardjes Haha!

btw op hart van nederland was een stukje over paarden in asiel en wat shetst mijn verbazing ??? aan het eind stuiterd er een tinker door het beeld !!!!!
gaat kijken of er een site is en foto's Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 09:08

altijd leuk om een tinker te spotten op tv Haha!
Toen ik het zag op tv van dat asiel zag ik alleen een vosje en twee friezen.

romm:
Ik pb mijn nr wel even, kan je mij jouw nr even doorgeven via sms voor het geval we zondag nog langs jou willen?
btw wat was jij laa.. eh vroeg thuis Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 09:10

Maya schreef:
Teuntje111 schreef:
@ Leon: heb ik er overheen gelezen, je bent toch niet WEER gezakt?? Nagelbijten / Gniffelen

Bijzonder aardige en uiterst meelevende reactie... Clown Denk dat ie dat zelf ook wel weet en er enorm van baalt... Scheve mond

Dank je Maya Knipoog
Maar ik vat Dianne's reactie niet verkeerd op Lachen
Het 'zijt' nu eenmaal zo...
En de eerst volgende keren is er nog evenveel kans op zakken, dus sta de volgende keer maar niet al te veel verbaasd Clown

Oef tk, die arme Baloe! Ach gut

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:50

Ach gut Leon, blegh, wat balen zeg! Je zal er wel een beetje een hekel aan krijgen onderhand! Succes ermee!

Ga hier eens even flink in het huishouden aan de gang, en het hooi betalen bij de boer die het geleverd heeft. Geld, geld! Toen wij in Oostenrijk waren, belde hij dat het hooi klaar was... Nagelbijten / Gniffelen 270 balen, HELP, wie moet dat lossen?!
Dus wij vrienden en familie gebeld, en zowaar waren er nog best wat mensen die wilden helpen, en was het bleek achteraf binnen een uur gepiept! Kunnen we in de winter weer vooruit!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:52

wat fijn grrr dat mensen zo voor je klaar staan!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:59

snowdon schreef:
altijd leuk om een tinker te spotten op tv Haha!
Toen ik het zag op tv van dat asiel zag ik alleen een vosje en twee friezen.

romm:
Ik pb mijn nr wel even, kan je mij jouw nr even doorgeven via sms voor het geval we zondag nog langs jou willen?
btw wat was jij laa.. eh vroeg thuis Haha!

voor als je weer terug bent Haha! en ik het vergeet
was ook op het einde dat de paardjes weer het land in gaan dat stuiterd een bokkende bonte met sokken door het beeld Haha!wis het ook pas zeker toen ik het voor de 2 e keer weer zag bij de 3 e keer wist ik het zeker Haha!
(hvn word s'ochtens tot in den treure herhaald :p )

en eh vroeg werken he Haha!

en als je langs wilt komen is goed hoor kun je m'n dikkie zien Haha!
veel plezier Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:53

Doei!

Kben weer thuis!

Dianne, dat been van jou moet er maar af zo te lezen.. Weeral wat aan dat been! Ach gut Sterkte!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:26

Gezellig dat je er weer bent sita!

@Snowdon, Ach gut ik had het nog niet gelezen, maar je bent dus gezakt.... Balen zeg! Naja volgende keer beter, je bent echt niet de enige die zakt Haha!

Zit er nog iets voor jullie tussen?
viewtopic.php?f=64&t=816445&hilit=

Hier nog niet veel beleefd, behalve dat ik een blaar hebt die het hele oppervlak van mij hiel bijna gebruikt Boos! Ik heb nieuwe leren schoenen om te rijden, maar ze moeten nog aardig ingereden worden heb ik gemerkt!

Ik heb gister voor pallieter een nieuw leren halster gekocht, voor de keuring. Nu nog op zoek naar een zwarte Hengstenketting voor eraan, dan zijn ze er helemaal klaar voor! Ik moet nog een maand maar zit nu al in de stres haha.....

@ Cheveyo, Ik heb een foto voor je van het hoofdstel! Ik zal hem zo snel mogelijk ouploaden voor je!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:59

hallo allemaal!
gisteren deed internet het niet, beetje raar.
We hebben gisteren Ziggy voor de boerenwagen gehad. Met deze wagen gaan we ook ringsteken. Het staat super mooi, hij past er goed voor en mooi in verhouding. Het rijdt ook heel grappig, je hebt niets voor je, je benen bungelen.

teuntje: het zit je ook niet mee zeg.

rom: kan heel goed begrijpen waarom je een hengstje met papieren wil hebben.
Ik ga niet met dundee denken omdat ik niet wil dat hij "echte"hengsten streken krijgt. Niet omdat hij geen papieren heeft.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:15

lord dat zal vast pijn doen wat je kan doen om het wat beter te kunnen harden is je voet schoonmaken met kamfer je blaar door prikken ergens aan de rand van de blaar en het vervolgens weer schoon maken met kamfer en het daarna traps gewijs ruim aftapen
als je denkt dat de tape vervangen moet worden kun je het met kamfer inweken en het stukje voor stukje los halen met kamfer dan trek je de huid van de blaar ook niet kapot Haha! (zoals ik deed met mijn stomme kop geen kamfer gebruikt Bloos )
zo doen we het met de wandel 4 daagse Knipoog

janet ik dacht al dat dat de reden was dat je niet met hem ging dekken
sommige gaan dan echt streken ontwikkelen

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:20

@ Maya: had het inderdaad niet rot bedoeld, kwam alleen een beetje beroerd mijn toetsenbord uit omdat ik het niet goed geformuleerd had Nagelbijten / Gniffelen

Had het inderdaad gemist dat Leon dus voor de 2e keer gezakt was (dacht dat het nog om de vorige keer gezakt zijn ging, vandaar die kromme reactie van mij), dus nu een 2 keer zo dikke Ach gut voor Leon !! Echt enorm balen!! En sorry dat het niet zo lief over kwam..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:36

Sita-tje eerste x op Friesje + springzadel.. *LOL*

Afbeelding

Afbeelding

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:36

Auw Auw.. Blaren voor Annique! Ach gut
Ziggy voor de wagen! Ben benieuwd naar je boerenwagen! Komen vast wel foto's ofniet?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:42

hey siet een fries misstaat je ook niet Haha!
(heb je de cap nou zover naar voren hangen ??? Tong uitsteken )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:13

leuke fries sita!
er komen zeker foto's van morgen. Mijn zusje werkt in blokzijl, en heeft om 7 uur even vrij gekregen zodat ze naar mij kan kijken. En zij maakt de foto's.
rom: Hij is nu al een dondersteen eerste klas. Wil hem puur voor mijn plezier. Als hij qua gedrag makkelijker was, en er was een serieuze liefhebben die echt een veulen wil fokken en zelf wil houden. Had ik het misschien wel gedaan. Ik ga geen slacht veulens fokken. Vind dundee heel mooi qua bouw en uitstraling (het is natuurlijk mijn eigen pony)

Maar Peter is hier. We gaan Ziggy weer even voor de kar binden. De laatste keer oefenen voor morgen.

edit: peter moet eerst nog even naar huis eten, dus Ziggy mag straks weer lopen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:43

rommulus schreef:
hey siet een fries misstaat je ook niet Haha!
(heb je de cap nou zover naar voren hangen ??? Tong uitsteken )

Nee, ik kijk zo erg naar beneden.. Bloos Echt te slechte eigenschap! Tong uitsteken
Cap was trouwens ook niet van mij, deze was ietsjes te klein.. Misschien dat ie daarom beetje raar zit.. Tong uitsteken

Leuk Janet, ben benieuwd naar de foto's! Ziggy doet t vast super! Nu moet jij nog goed richten op de ringen! *LOL*

Net bij de Chinees wezen eten.. Daarna nog een rondje over de avondmarkt geweest..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:52

Sita leuk om op die friese merrie te hebben gereden!

Berdien, Flynn aan de poeperij, gaat t al beter? Mijn pa heeft toen hij kanker had ook een
kuur paardenmelk gedaan en dat hielp goed Ja

Teuntje pijnlijk Ach gut

TK, balen van de wormbesmetting

Vanmorgen de smid geweest> Eerst nog even gereden in de bak en later een stuk de weg op gegaan.
Vanmiddag naar Ikea geweest. Leuke dingen gekocht en daar gegeten dus lekker makkelijk Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:16

Haha! Rom ik zag de tink ook meteen en mijn vriend ook *LOL* aan het eind lekker bokkend en grijze/ stekelharige liesvlek Knipoog

Teuntje Argh ... iss wat Sita zegt tijd voor je been eraf Nagelbijten / Gniffelen

Sita leuke fries staat je goed *LOL*

Janet met Ziggy voor boerenkar Cool dat vraagt natuurlijk om foto's Cheese!

Leon gewoon op naar de volgende keer Whoosh! ennuh positief denken hè dat helpt (zeggen ze)

Grr OK dan! Veel hulp met hooi binnenhalen nu klaar voor de winter Cool

Trailer is nu echt helemaal klaar geschuurd/ geplamuurd om geschilderd te worden, maar met dat grijze weer van vandaag durfde ik het nog niet aan heb vorig jaar al een keer de schutting opnieuw moeten doen omdat er leuke regenvlekjes op kwamen Nors opkijken

Dus ben vanmiddag lekker lang gaan rijden Dromen Say en ik hadden er zin in Hyper!

Morgen staat mijn vriendin om 7 u voor de deur Gaaaap eerst haar kleine in Gemert bij ouders afzetten en dan door naar Oirschot (WK) Cool en zondag idem dus Say heeft weekendje vrij Haha!

O ja ik zou voor Liekatchu (heeft ook een tinker Bronx) nog beetje reclame maken voor recreatierit in Bossen van Heeswijk-Dinther en omgeving zie topic: viewtopic.php?f=69&t=802526&hilit= en http://www.omarpasha.nl
Ik weet nog niet of ik mee kan heb op die dag namelijk al wedstrijd ingeschreven Bloos, maar dit is eigenlijk toch ook wel leuk *LOL*

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:18

Grid, trailer iig kaalgeschuur. Morgen beter weer maar dan al druk met Wk in Oirschot.. Say lekker relaxed weekendje...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:22

waar ligt omgeving heeswijk dinther?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:23

Ja op z'n vroegst maandagavond weer verder met trailer Nagelbijten / Gniffelen als ie 2 september maar weer af is Haha!

Bloos! TK nog vergeten Scheve mond balen van wormbesmetting ff niet op wei dan anders is die ook meteen besmet dat zou sonde zijn ... en dan na 2/3 weken herhalen dan komt dat vast goed Ja Helemaal wormvrij zijn paarden zowie nooit Knipoog

Janet bij ons Haha! zeg maar tussen Oss en Den Bosch Knipoog

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:24

grid schreef:
Ja op z'n vroegst maandagavond weer verder met trailer Nagelbijten / Gniffelen als ie 2 september maar weer af is Haha!

Ohh dan hebbie nog effekes Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:29

grid: dat is iets te ver. zon 200 km

Ziggy deed het harstikke goed. Heb het tuig bijna schoon. Morgen ochtend eerst naar de paarden en pony markt daarna spullen in orde maken, Ziggy wassen, snel eten, douchen, ziggy voor de kar sjorren en gaan met die banaan

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:34

leuke foto's trouwens nog sita!

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:09

`Hooii

Kom even snel langs hupsen (A)

Sita; Ben vanmiddag nog op Amy weze ryden hoor, ben rondje wezen stappen, Amy was niet meer stijf nu dus Lachen Hoe is het nu met je voet? Morgen en Zondag word het beetje moeilijk voor mij om te rijden, want ben het hele weekend in Breskens Vingers aflikken Maar als het nodig is rij ik dan maandag enz. wel, want ik ben nu toch klaar met werken! Haha!

Ga nu naar m'n bed, morgen laatste dagje werken Lachen Dan nog weekje vakantie en dan weer naar school Verdrietig

Doeii doeii