U vraagt wij draaien
Zijn andere kant heeft hij enkel aan zijn hoofd zwart ook nog een zwart puntje in d staart. Maar echt een reus hij kan als hij wilt al meeeten uit de voederbak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hopelijk komt het met de osteo goed
Het hengstenveulen komt uit de merrie (Murphy) van mijn zusje dus mocht zij de naam kiezen, Murphy's Alexander van Stal Deyaert (roepnaam wordt vast Lex
) en het halfzusje van Apollo (mama Phillipa) heet Victoria van Stal Deyaert
als hij een paar dagen oud is gaat hij bij de andere twee op de wei. (nu nog te wankel voor op de trailer) 
met een blik van "Kijk dan baas, wat een lief kleintje!". Hij is echt gek op kindjes. Af en toe dat meisje terugkriebelen en soms vouwde hij zijn koppie en nek om haar heen voor een knuffel
hij is ook toch zo'n schatje. En dat meisje was helemaal verliefd. Die wilde alleen nog maar naar Feike
ik moest ook voelen hoe zacht hij wel niet was na het borstelen
ook werd hij liefdevol volgestopt met hooi. Dus van Feike mag ze vaker komen
de moeder van het meisje stond er trouwens ten alle tijden bij, dus ze werd niet zonder toezicht gelaten bij de paarden

PaulineH schreef:Ik wil toch even uit de meeleesstand komen om te zeggen wat een knappe veulens dat zijn! Die joekel doet me erg aan malibu denken. Die was ook erg groot en wit. Nummero drie vind ik ook ontzettend leuk. Veel plezier met zoveel veulens
Wat een schat is feike zeg. Echt bijzonder hoe dieren dan merken dat het een kind is en dan zo voorzichtig ermee omgaan:)
Alexander (de joekel) is nu ook reeds gereserveerd. Er wachtte al lang iemand op een groot hengstenveulen, hij gaat echt de richting van Jolly uitgaan denk ik
Voor Victoria en Apollo zijn er gisteren mensen komen kijken en zijn er nog geïnteresseerden best spannend. Maar ik hoop gewoon op een leuke thuis voor alle veulens, dus we hebben de tijd
Ik had een hoop om bij te lezen.
> De eerste week heb ik nog lekker gereden maar de tweede week ben ik behoorlijk ziek geweest en heb flink op de pijnstillers/bouillon geleefd. Morgen maar eens naar de HA aangezien ik (alweer) een flinke verkoudheid heb maar die helaas deze keer niet weg wilt gaan (heb 'm al 2,5 week plakken). Daardoor constant moe en weinig puf heb om te rijden
Eergister toch maar weer Indy opgepakt omdat ik haar in conditie wil hebben voor de keuring in Heeze. Lekker rustig aan maar wat doen.
Maar eerst jullie hulp wnat ik heb een dilemma
Ik vond het in eerste instantie wel stoer, haha. Maar nu vind ik iedere dag nieuwe grijze haren en het stoort me stiekem toch wel behoorlijk en wil ik er wat aan laten doen *ik wist niet dat ik zo ijdel was* Nu: