BIJLEESPOST!!!!! Whaha
Rijbewijs B+E; ik heb geen rijbewijs. Wij hebben auto = trailer combi onder de 3500 kilo dus in principe mag ik zelf rijden met mijn B rijbewijs. Over het algemeen rijdt Paul de combi hoor. Heel af en toe doe ik het omdat ik toch wel ervaring erin op wil doen want watals ik naar kliniek moet of zo.. Maar als ik rijd zit Paul ernaast en helpt mee denken en zo.
Vooral achteruit rijden vind ik moeilijk. Dat oefen ik nu met lege trailer… hihi
Auto; Wij hebben de goedkoopste trailer + gezinsauto. Dan heb ik het over onderhoud en Wegenbelasting. Wij betalen in total 530 euro per jaar aan wegenbelasting. We willen er een andere auto bij of 1 die 2 paards mag trekken maar goed dan zitten we al snel aan 2000 euro wegenbelasting.. dus hebben voor als er echt een 2e bij komt gekozen voor een zelfde als nu. Dan zijn we 1000 per jaar kwijt en kunnen als moet met 2 paarden op pad.
Of we moeten een 2paards zien te vinden die minder weegt van 650 kilo dan mag onze auto het ook nog trekken met 2 paarden.
We hebben een Daihatsu Terios 4wiel (mag 1400 trekken)
Hij trekt onze trailer met Roos erin met gemak
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Naomi beterschap
Draakje fijn dat je goed verhuisd bent en al zo welkom bent in de buurt
Jeanine leuk dat je mee kletst! Wij waren e rook met de tinkerdagen 
Jeetje wat een spullen hebben jullie zeg!! (oliebol heb zelf ook best veel
)
- 10 dekjes - Boomlooszadel
- VHZ zadel -2 hoofdstellen
- 5 halsters (waarvan 1 leren en rest weide halsters)
- 2 longeerlijnen - Poetskoffer vol
- Longeersingel - Pessoa
- Longeerhulp - 3 zweetdekens
- 2 uitrijdekens (waterdicht en fleece)
- Vliegenuitrijdeken - 0gr Regendeken
- 3 eczeemdekens - Vliegendeken
- 100gr regendeken - 300 gr stal deken
- Tuig - 3 zwepen (incl menzweep)
- 4 caps - 3 paar laarzen
- 2 oornetjes - 4 singels
- Bodyprotector - Shampoo en glansspray en zo
- Zalfjes - Veiligheidshesjes
- Zadeltassen
Ben vast nog genoeg vergeten
Ik wilde gister even oefenen voor de cross van aankomende zondag.. maar helaas schopte een schattig hondje roet in het eten.. hij liep midden op een gevaarlijke weg. Dus gevangen en meegenomen Dierenambu gebeld (half 5). Bellen ze 20 min. later met de vraag wel district ik zit. Ja boeit dat dacht ik bij me zelf. Dus ik geef aan Enschede zegt ze oh wat stom want Enschede belt mij (Oldenzaal) of ik het wil doen. Eh ja sorry ik bel wel even Enschede even terug hoor of zij het op willen halen.. bedankt je hoort nog weer van Enschdede..
Eh hallo wat schiet ik er mee op?!
Eh hallo hoezo diervriendelijk..
Ik had het hondje al op FB gedeeld en reageerde iemand da tie van een boer verderop kon zijn. Dus daar heen gereden inmiddels al kwart over 5 geen dierenambu nog.. daar aangebeld en was inderdaad zo. Toen maar doorgereden naar huis. Was inmiddels al kwart voor 6 en lekker gegeten daar ging mn cross oefening. Nu zaterdag even kijken of dat beetje redelijk weer is. Want wil toch wle beetje geoefend hebben voor zondag…
Dit is 1 van de hindernissen