Mocht iemand er nog wat aan hebben... hier mijn lijstje:
Dressuurzadel Boomloos Barefoot zadel → zadels incl. alle toebehoren Hooinet flink gevuld Hoofdstel Halster(s) + halstertouw Vliegennetje Gewone rijbroeken Polo's Cap Zweep Paspoort Camryn Proeven (F1 a en F1 b) Poetskoffer gevuld Wedstrijdjasje Wedstrijdshirt Witte Ankypad Roze Ankypad Witte rijbroek Wit + zwarte rijhandschoenen Plastron Plastronspeld Haarnetje Elastiekjes en schuifjes voor mezelf Rijlaarzen+tas Stalschoenen Paardrijsokken 2 paar Fleecedeken Bak met snoepjes voor Camryn Voer voor Camryn (Kentucky Lite) Muesli voor Camryn Roggenbrood voor Camryn Emmer Vliegenspray Warme vesten (hopen we niet nodig te hebben..)
Gewone kleding voor mezelf Nachtkleding Toilettas gevuld Eigen medicijnen Mobiel + oplader
Had jij nog bekeken of je mij kan voorlezen morgenochtend? Ik moet zoals het er nu staat om 8:49 en 8:57.
M_D_H
Geplaatst: 12-09-14 14:54
Emmaar schreef:
M_D_H;
Had jij nog bekeken of je mij kan voorlezen morgenochtend? Ik moet zoals het er nu staat om 8:49 en 8:57.
Oh jah dat is waar ook. Ik ga straks naar Apeldoorn toe, dan zal ik het even overleggen.
Vasthi
Geplaatst: 12-09-14 15:25
Fijn dat je dochter is opgeknapt! Veel plezier alvast iedereen vandaag en morgen!
PASPOORT! Oeps, bijna vergeten, gaat nog op m'n lijstje.
Na een heerlijke buitenrit is Cesair (onder veel protest, want het duurde veeeeeeeel te lang voor ze weer naar haar vrienden mocht) in de voorwas geweest. Morgen nog een keertje!
TurboTinker
Geplaatst: 12-09-14 16:35
Lieve schatjes, kan ik 1 van jullie lief aan kijken om morgen proefjes voor te lezen? Ik moet om 9.45 rijden
M_D_H
Geplaatst: 12-09-14 16:53
Snackie schreef:
Lieve schatjes, kan ik 1 van jullie lief aan kijken om morgen proefjes voor te lezen? Ik moet om 9.45 rijden
Dat moet ook nog wel lukken... Als iemand mij dan wilt helpen om Gil te wassen want dat gaat hem vanavond niet meer worden
Drama... Kwart over 7 thuis van school... Toen snel gegeten... Daarna mijn fiets gepakt om naar stal te gaan om de voetjes te scheren, te wassen en om de spullen in de trailer te zetten... Halverwege, band lek... Dus terug naar huis gelopen om van fiets te wisselen... Kan ik die fietssleutel niet vinden... Dus de fiets van mijn broertje maar gepakt... Met grof geweld uit de schuur moeten halen... Verlies ik mijn balans en stap ik op mijn tas... Knap zei het pakje chocomel... Dus weer terug naar binnen om de tas schoon te maken... Daarna terug naar buiten om naar stal te gaan... Fietslamp aan... is dat kreng stuk...
End of story... Met het wachten op mijn ouders voor de auto is het al half 10 geweest en dan is de stal dicht... Dus nu morgen vroeg maar op pad...
Had mij beter ziek kunnen melden voor school maar ja daar haal ik mijn P dan weer niet mee
Kijk... aan de ene kant is het natuurlijk niet zo'n ramp... Ik moet nu noodgedwongen zijn beentjes maar niet scheren (Hoe kan dat paard zoveel haar krijgen terwijl hij elke 2 weken geschoren wordt?) Maar dat is niet zo'n ramp, want lelijker dan dat hij is met geschoren pootjes kan hij toch niet worden Dan was ik op Leusden wel, tijd zat daarvoor... En dan pak ik morgenochtend vroeg de trailer wel in...
Mahaaar... in mijn hoofd wil dit natuurlijk niet rijmen... Ik ben zo'n perfectionist dat ik doorgaans ruim van te voren klaar ben met de voorbereidingen... en nu door school lukte dat niet zoals ik wilde... en dan krijg je vanavond dit nog eens even...
Wat een drama ochtend... Mijn merrie vindt trailerrijden heel stressvol. Waren net onderweg, maar Camryn gooit dus haar voorbenen over die voorste stang heen, zo eng! Gestopt, gelukkig kon ze weer zelf terugkomen.. Teruggereden naar stal; ik dorst niet eens meer het voorste deurtje open te doen om te zien hoe ze erbij staat. Staleigenaar heeft haar nu zo vastgezet dat ze niet meer omhoog kan komen, zit echt met zwetende oksels hier in de auto.. Ik bel straks Michel om de dressuur af te bellen, gaan we sowieso niet redden.. Pfffffffffff ben blij als we er zijn