Diaz: Paddy zijn hoofdstelletje komt van bij Loesdau.de
hinke_1985
Geplaatst: 17-10-12 18:51
Corgo is zo'n leuk bulletje Loesje en Roos die los gaan Ori (toch?) Wat is ze toch mooi.... Jonas lekker aan de wandel in het zonnetje Avelyn, Chuck & Stafanja Dat lipje op de we foto sindy_Osiora, zo grappig! Galeo prachtige herfstplaatjes! Patje in het rood met Shadow, ziet er goed uit hoor! Energy wat een paard, wat een kleuren... WAUW! Iowa is ook zo mooi, het hoofdstel waar je het over hebt zal haar vast prachtig staan (foto? ) En staat het haar niet of wil je het om een andere reden kwijt, PB me dan maar....
Keira moet zo veel doorstaan, je zou er bijna medelijden mee krijgen
Zelfs in de bak wordt ze niet met rust gelaten....
Soprano
Geplaatst: 17-10-12 19:38
hinke_1985 schreef:
Iowa is ook zo mooi, het hoofdstel waar je het over hebt zal haar vast prachtig staan (foto? ) En staat het haar niet of wil je het om een andere reden kwijt, PB me dan maar....
Hier een foto van Iowa met het hoofdstel, moest ik hem verkopen zal ik zeker aan je denken
hinke_1985
Geplaatst: 17-10-12 20:38
Mooi hoor! Lekker weer toen ook nog...
Marsan
Geplaatst: 17-10-12 20:47
Wauw,wat een heerlijke tinkers weer allemaal !!!
Mooi hoofdstel van Iowa
Ik vandaag haasten,want was te laat voor mijn lesje,lag meneer nog languit te snurken... Rocky stond zelfs na t opzadelen nog te slapen Gelukkig,toch wakker en heerlijk lesje gehad en daarna uitgestapt in het bos
cobfan
Geplaatst: 18-10-12 16:36
Deze silver dapple man is gisteren bij ons op stal aangekomen
Vandaag lekker vrijgesprongen met Pippa. Ik had de camera wel mee, maar helaas vergeten om foto's te maken Daarom maar een hele oude foto (2006 denk ik).
Nee bertine die heb ik met pijn in mijn hart na polen verkocht
staroo
Geplaatst: 19-10-12 16:35
Dit is Bob, hij blinkt niet uit in het gangwerk, maar ik kan er mee over de Dam in Amsterdam, bij wijze van en dat is voor mij heel belangrijk. Ben ook heel blij met hem dat we samen leuke uitstapjes kunnen maken waar we samen van genieten.
DianneM
Geplaatst: 20-10-12 00:32
Boyan met zijn maatje Sem, twee wilde ruinen
Tinkermuts
Geplaatst: 20-10-12 06:59
prachtmerrie dees
bob is leuk
diaz is zo leuk opgedroogd
stoere boyan
neev ziet er geweldig uit, heerlijk dat je weer fijn aan het rijden bent
mn mannetje nog ff , fotoos van deze zomer door annelot gemaakt. momenteel staat caydo met zn maatje ludo in de opfok voor deze winter, nog even wat paardenopvoeding en dan in het voorjaar weer naar huis om voorzichtig wat licht aan het werk te gaan met hem, hij is dan 3, ach werk is een groot woord hoor, gewoon wat beginselen.