Gefeliciteerd met het mooie Rudolph kind , En de rest die nog veulentjes heeft gekregen ook gefeliciteerd Wat een prachtige foto's van Milan TT zo leuk ook met die borterbloempjes Hij is ook echt fotogeniek Patrick onder het zadel, stoer Hij ziet er super mooi uit Marja, zag even terug nog foto's van hem wat een glimworm
Hier nog even Bing zijn ene telg vanavond , nu alweer twee weken oud Lady Gaga en mama Jewel vd Woltershof En Papa Bing
grrr, ik zag al ergens anders foto's Ze lijken idd wel op elkaar, denk dat het een leuk span gaat worden!
kick1972
Geplaatst: 21-05-11 09:45
wat zijn de veulentjes om op te vreten!!! Als de dag van gister weet ik nog hoe Abbygail eruit zag na de geboorte..... en nu is ze 13 maanden en is ziet ze er nu zo uit.....
Morgen weer 2 want ik heb er een heleboel waar ik niet uit kan kiezen
Allemaal prachtige en lieve veulenfoto's! Mooie Puck en Quincy! En wat een mooi toekomstig tweespan grrr! Wat lijken die twee paardjes op elkaar, zal vast prachtig staan aangespannen!
Miles' eerste date is een paar dagen geleden gearriveerd en hij gedroeg zich super! Als het goed is, is zijn tweede date Angel volgende week hengstig.
Angel:
Miles
grrr
Geplaatst: 21-05-11 11:35
Ze lijken idd op elkaar! Schelen ruim twee jaar en nogal in hoogte/breedte... maar dat komt vast goed!
Kascha
Jazz
Wat is Quincy toch een prachtig paard!!!
Ah, Miles mag aan de slag!
Abbygail wordt een leuk, stevig paardje!
Muuur
Geplaatst: 21-05-11 12:12
Wat een prachtige paarden komen er hier toch voorbij ! & al die leuke veulenfoto's
Ik volg dit topic al een tijdje dus laat ik mijn paardje nu ook maar eens voorstellen: