En ik kan jou en Ilona wel lezen, evt met hulp van Britta.
Ilona Daily en jou Myrthe past precies, alleen jouw 2e preof met Baggio is gelijk met de 1e proef van Tom, dus daar hebben we Britta nodig...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gilbey schreef:off-topic: we hebben eindelijk internet en ik ga proberen zo snel mogelijk alles op de site te zetten. Verder zal er u ook van alles beter verslag gedaan worden op de sitehttp://www.trec-club.nl (iig op het forum maar waarschijnlijk ook nog wel op een andere manier)
Even in het kort: de reis was erg nat, super veel regen gehad, maar is zeer goed verlopen.
Gister op een trainings veld hindernissen geoefend, Gilbey springt nog steeds lekker.
Ook al lekker buiten gereden.
We zitten hier op een hoogte van 580 m en tijdens de rit ben ik tot ca. 800 m gegaan.
Groetjes uit Oostenrijk
flettie schreef:Begint ook hyper te worden na het zien van de startlijsten
Oppas voor vrijdag is geregeld. Schoonouders zijn hier tegen 12 uur 's middags dus Cynthia en ik gaan dan mooi samen oprijden naar Leusden toe. Ik hoef vrijdag zelf geen proeven o.i.d. te rijden dus kan ook voorlezen. En Flet een beetje losrijden/trainen tussendoor (of voor de tijd) kan vast ook wel
sparkeyboy schreef:hallo. gilbey
ik heb een vraag.
u heeft mijn in mei voorgelezen en mijn vraag is wilt u mij misschien weer voorlezen u heeft een harde duidelijke stem die ik goed kan verstaan.
ik ben chantal van de dreikleurige tinker ruin die op u tinker lijkt.
ik hoor het graag.
mvg chantal
Lowara schreef:flettie schreef:Begint ook hyper te worden na het zien van de startlijsten
Oppas voor vrijdag is geregeld. Schoonouders zijn hier tegen 12 uur 's middags dus Cynthia en ik gaan dan mooi samen oprijden naar Leusden toe. Ik hoef vrijdag zelf geen proeven o.i.d. te rijden dus kan ook voorlezen. En Flet een beetje losrijden/trainen tussendoor (of voor de tijd) kan vast ook wel
gezellig saampjes!
Michel.. super rooster hoor, bijna alles past perfect!
enige puntje wat ( hopelijk) anders zoiu mogen ( alleen als het past natuurlijk)
zou het springen zondag iets verder uit elkaar mogen?
5 minuten inrijden op Lowara is echt een tikkeltje te kort voor mij, moet namelijk zadels wisselen tussendoor