Dianne......goed gedaan meissie!!!! Nu afwachten wat de gyn straks te zeggen heeft.
Kus!!
M_D_H
Geplaatst: 19-02-10 21:34
pfff GTST eindelijk afgelopen.
weetje wat nou raar is? ik heb een paar weekjes geleden heb ik mijn pro op offline gezet he... en nu heb ik hem weer op online staan, en nu ben ik nog steeds niet in het onderste balkje te zien :S
Wat dan? Niet zo'n nieuwsgierigmakende berichten posten hé
M_D_H
Geplaatst: 19-02-10 22:31
hahaha sorry... zal het niet meer doen
was aan het stappen met een vriendin, haar vriend en een vriend van die vriend... ik zal ze ook maar ff benamen anders snap je er straks niks meer van... vriendin: m. vriend van vriendin: r vriend van vriend: i
nou vet gezellig allemaal... maar het viel me op dat I best een knap persoon was (ik weet het aankomen mag niet, maar kijken wel )
dus op een gegeven moment aan de praat geraakt met I, vertelt hij dat hij een vriendin heeft, al 2/3 jaar njaa ik dus een vriend begint hij in eens over trios enzo...
vervolgens riep M dat we meemoesten naar de dansvloer... njaa zogezegd zo gedaan begint I een beetje tegen me aan te rijden... dus ik dacht... njaa ut zal wel
vervolgens gingen we hapje eten... I wilde niks, maar hij zat wel me halve broodje op te eten
njaa gingen we naar huis. R was bob dus hij reed ons alle 3 naar huis
Probeert I me in eens te zoenen en eerst dacht ik niet na... toen zijn hoofd dichter bij kwam... en in eens had ik zo iets van... he je gaat me zo zoenen maar dat wil ik niet dus ik draai me hoofd weg... Kijkt I me heel teleurgesteld aan, zegt hij goed zo, en begint me verder te negeren :S
vervolgens stap I uit de auto... en wil me een kus geven, njaa het was dak weer me hoofd wegdraaide anders heb ik hem gwn vol op me mond gehad :S
begint R ook nog te zeuren dat ik hem op de mond gezoent heb nog dikke ruzie over gehad ook...
M_D_H
Geplaatst: 19-02-10 22:32
ik heb nog nooit een zoen geweigerd... en al helemaal niet van een echt knap lekker ding
en nu doe ik dat een keer vooral ook omdak nu gwn een vriend heb... krijg ik als nog het gezeik over me heen