Vorig jaar was het ook een paar weken flink koud, maar toen lag er geen sneeuw. Vanmiddag even langs de wei gereden, slipte bijna 2 keer de sloot in. Maar ondanks de kou krijg ik toch € 200.- terug van de Eneco en ga ik € 35.- per maand minder betalen.
Moet 15 februari terug naar de tandarts. Eerst 2 gaatjes vullen, daarna wordt mijn hele mond verdoofd. Voor een grootscheepse "red het gebit van Janet behandeling" Alles wordt grondig schoongemaakt onderverdoving en gespoelt/
Dus je word nog mooier dan je al bent Janet. Bah bah wat koud. Hier staat de kachel op 23 en ik heb ijvoeten. Dus ik gaat even op de bank ander de deken vermist kijken
De ketel zat weer zonder water. We hebben hem nu weer bijgevuld. en nu wordt de verwarming weer warm. Vorige maand hebben we hem ook al bijgevuld. Verwarmingsmeneer maar eens bellen.
Henkie ligt nu op mijn voeten. Ga morgen eerst een een plaid kopen.
he had er even niet aan gedacht dat ze geschoren was grrr... wel heel erg balen dan. mitch hebben we toen ook allerlei dure dekens opgehad, maar als de schuurplekken er eenmaal zitten is het heel erg lastig...
leuk puck! pim heeft ook lang radio gemaakt.(wel andere muziek )
wat leuk! op grainey gezeten!
arme janet..
heb de hele dag in bed gelegen en bedacht wat ik allemaal aan paardenspullen heb. heb foto's gemaakt en zal eens een verkoop topic maken, heel veel roze spullen, 2 singels, dekens enz.
M_D_H
Geplaatst: 08-01-10 23:10
WinSel schreef:
Ben ik blij dat wij niet aan dekens doen haha
ik moet wel... als ik gil niet scheer, en hem geen deken op leg, is zijn vacht verschrikkelijk dik, en bij het rijden, fokt hij zich zelf zo op, en is hij zo druk dat ik uren bezig ben met uitstappen...
dit is gewoon de beste oplossing...
en wis_serada... Gillian rent verschrikkelijk veel in de wei, en rolt ook super veel... en hij heeft toch echt geen last van schuurplekken!
mnkortleve
Geplaatst: 08-01-10 23:15
Balen Janet eerst tandarts dan kachel ik hoop niet dat het expansievat lek is dat kan wel eens een duur grapje worden.
Leuk voor Erik dat hij mag blijven.
Mag altijd pb-en hoor Joyce
draaakje Verkooptopic maken dat is nog eens een goede bezigheid als je niet lekker ben.
Hier word gewoon in de bak gereden hij is niet zacht, maar ook niet echt hard bovenlaag ligt nog los.