Zo hier ook alles klaar, whis ook wit op stal. Morgen vroeg de rest van hier thuis inladen en hup naar stal
roosa
Geplaatst: 20-05-10 21:19
Mama mies gefeliciteerd!
Hier loopt nog een viespeuk buiten te scharrelen Die had nog geen zin om op stal te gaan. En is druk met de buufvrouw, elkaars schoftje op te vreten Morgen nog maar even in de was zetten.
Tmara
Geplaatst: 20-05-10 21:27
MM: Congratz met de beeb
Menn, jullie gaan hard.... Ga m'n best doen jullie enigsinds bij te houden !
Hier vanmiddag paanie helemaal wassen, die houd zich toch wel schoon
M_D_H
Geplaatst: 20-05-10 21:30
MamaMiesje schreef:
Thanks! Precies een week oud vandaag
gefeliciteerd
ik heb mijn blarenpleisters... jahjah voel alleen nog niet echt verschil
En er staat er een tussen het springen (zondag) 80 die 60 gaat doen
M_D_H
Geplaatst: 20-05-10 21:54
euhm snap het niet melanie
MelanieB
Geplaatst: 20-05-10 22:04
M_D_H schreef:
euhm snap het niet melanie
Op startlijst voor zondag springen staat amber die op Bonny gaat springen geen 60 cm erachter maar 61 En tussen 80cm staat ook ineens een met 60cm achter de naam
Ik moet nog een lijst maken, nog pakken en nog wassen en ook nog 2 keer rijden en ook zonder zadel voor het ringrijden oefenen...
Lowara
Geplaatst: 20-05-10 22:46
MamaMiesje schreef:
Nou..ehh... Ik vrees van niet
mietje
@ Melanie: hahaaaa... er is dan TOCH nog wat hoogtev erschil! hetzij 1 cm.. maar verschil blijft verschil!
pfff ben nu al helemaal gaar eerst 2 hele dagen gewerkt, na het werk nog les gehad, paard wassen ( 2.5 uur bezig geweest! ) en deel van de spullen in de auto. verzorgers waren vandaag niet geweest, dus kon ook nog "fijn" alledrie de stallen doen. pas om half 10 avond kunnen eten! pfff het is nu.... kwart voor 11, en ik ben zelfs nu nog bezig met alles op orde brengen
maaaarrrr: les ging onwijs goed, Lowara is stralend schoon, en ik loop nog op schema met alles waaaahhh!! heb er zin in!!!! vertrek dus rond half 9, en ben hopelijk rond half 11 in Leusden!
M_D_H
Geplaatst: 20-05-10 22:49
Ik ben zo blij... dat mijn tink zwart is
pff heb een discussie met mijn paps... ik wil graag voor zondag een stal, zodat gil rustig kan staan ik niet de hele tijd met het paard hoef te sjouwen en... zodat ik smorgens minder vroeg de stal hoef schoon te maken
Ik kom met een vies paard! Mijn werk gooit roet in het eten op vrije dag....heel mijn planning in de soep... Tot morgen!
Oh Michel, nutsje komt tegelijk met kit dus die gebruikt vrijdag ook de stal.
MelanieB
Geplaatst: 20-05-10 22:56
Haha ik ben ook blij dat Bon zwart is Ben al vaak 2 uur bezig met alleen d'r sokken wassen. Oja, en nu het warmer weer word... krijgt Bonny pestbuien, waardoor ik nu als ik Bon wil vangen gewoon een uur bezig ben, zonder te overdrijven, argh, pismerrie! Mevrouw blijft zondag dus ook lekker op stal, en zaterdag maar stukje wei afzetten, dan kan ik tenminste met een touw insluiten, mevrouw heeft de zomer in de bol.
Wel even nieuwe teugels en nieuw bit gekocht, en vliegendekens (Knaloranje Wk stemming haha). Pff, rotbeesten zijn het! Voor op jullie lijstjes: Vliegenspray
Eigenlijk bedenk ik me, had ik morgen best mee kunnen dressuren, aangezien L2 laat is. Stom stom. Maarja, misschien kom ik dan wel even kijken en foto's maken