gewoon allemaal verslaan he

@ Gilbey: klinkt als een mooie comeback

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
starjo schreef:@Lowara, ja hoor de punten van gisteren en vandaag de halve finale tellen gewoon mee.![]()
We hadden beide dagen 1 proef en 2 jury's per proef, deze twee protocollen werden bij elkaar opgeteld en door 2 gedeeld , gisteren kwam ik uit op 188 en vandaag op 181 gemiddeld , dus gewoon 2 winstpunten.![]()
Maar als ik de finale gereden had vanmiddag dan had daar een winstpunt inderdaad niet geteld. deze proef ging zonder coupon
Lowara schreef:starjo schreef:@Lowara, ja hoor de punten van gisteren en vandaag de halve finale tellen gewoon mee.![]()
We hadden beide dagen 1 proef en 2 jury's per proef, deze twee protocollen werden bij elkaar opgeteld en door 2 gedeeld , gisteren kwam ik uit op 188 en vandaag op 181 gemiddeld , dus gewoon 2 winstpunten.![]()
Maar als ik de finale gereden had vanmiddag dan had daar een winstpunt inderdaad niet geteld. deze proef ging zonder coupon
dan was dat de situatie dat de winst niet werd meegetelt
echt supergoed dat je mooi met je Tinker tussen die dressuurpaarden je ding hebt laten zien![]()
Hier de komende tijd een wedstrijdstop en trainings stop, ga bij Leusden weer voor het eerst starten, en heb daarna alleen nog Lunteren en een concours hier in de buurt.
daarna tot maart de winter wedstrijd stop