Wat was het warm vandaag! Eigenlijk zowat te warm om te rijden! Boncho had er in elk geval moeite mee! Ruim 20 minuten gewerkt en daarna een heerlijke verkoelende douche gegeven. Ook even zijn manen gewassen, meneer vond het dit keer heerlijk! Hij was blij met deze verkoeling denk ik!
Vandaag lange autorit gehad maar voor het goede doel Leon en Snowdon richting de zeeuwse kust gebracht alwaar Maya en Amanda ons op stonden te wachten. Maya en Leon gaan vanavond en morgenochtend een strandrit maken. Dus morgenochtend spring ik weer in de auto om de 2 mannen weer op te halen haha!
Leuke foto's TK!
Ik ben ook nieuwsgierig naar de uitslag van de keuring.
Lordj en de rest: nie weggespoeld op de keuring? Het hoosde hier om een uurtje of 4 echt vreselijk!! Heel veel onweer met veel bliksem, harde regen.. Nu schijnt de zon weer hier
Ahhh helemaal manloos Arjan, wat vervelend
leuke foto's timo!! Leuk dat Nienke het zo goed oppakt, Balou een beetje meer tijd nodig, maar daar krijg je wel heel stabiele paarden van als je het gewoon goed aanpakt
__Jesper: firmware van je modem al geupdate? Modem resetten (stroom 5 minuten eraf, echt stekker eruit)? Router gecheckt? Lid van Ziggo?? Draadloos boven? ZO ja, netwerkwachtwoord misschien even opnieuw ingeven?
we zijn vanmorgen 3 man sterk naar Dedemsvaart gereden, die kerel meegenomen naar het postkantoor, papieren overgeschreven en weer naar huis gegaan Wij hebben onze vrijwaring, die kerel is 77 euro armer, 12 euro overschrijven en 65 euro voor de schorsing.. Hij was echt helemaal niet blij, zijn gezicht stond op janken.. Toen hij die 77 euro afgetikt had, zei die: en daarom wilde ik hem niet op mijn naam hebben... Waarop wij zeiden: en daarom wilden wij direct een vrijwaring, zou ons veel meer als 77 euro kosten. We hebben hem een fijne vakantie gewenst en zijn vertrokken
Hoop dat het mooie weer van hier nog een beetje jullie kant op gaat, lijkt wel of jullie nu "onze" bui hebben
Hier is het gewoon droog en wel benauwd maar het is al de gehele dag droog hier. Onderweg vanuit zeeland naar huis vooral in Belgie flink noodweer. En inderdaad hopen dat Leon en Maya beter weer treffen aan de kust....
Gelukkig alles alsnog goed afgelopen Dianne, weer een zorg minder!
Ik heb een hele leuke keuringsmiddag gehad! Een boel prachtige paarden gezien, er werden veel 1e premies uitgedeeld, maar dat wil iedereen vast zelf vertellen!
Pallieter van Annique bewonderd, tjee wat istie groot! En leuK! We hebben het daar de hele middag drooggehouden, tot op het laatst.
TK: Wat een leuke foto's, Nienke laat het braaf toe he?
Hier is het ook vreselijk benauwd.... maar nog geen regen gevallen.(volgens mij doet internet weer normaal...)
Oa, maar ook last van losse kniebanden... niet heel erg, maar toch net niet goed. Dus er wordt nu flink getraind, maar volgens VA heeft het pas echt kans op sterker worden als Kiki is afgespeend, en dat gebeurd in september...
Alle 3 de paarden zijn geslaagd voor de rijproefen! Tara met een 8,1 Perfect met een 7,7 en ravien met een 7.5
De kleine poirot, had een dikke 1e premie met 146 punten, en was de winnaar van de hengstveulens..
Ravien had een mooie 2e premie met 139 punten Paiti had een mooie 2e premie van 140 punten! Niet verwacht, wel gewenst Tara had een 1e premie met 148 punten! Fleur had een 1e premie met 147 punten! Perfect had een mooie 2e premie met 141 punten, erg tevreden!
En dan natuurlijk onze pallieter Die had een hele mooie hoge 2e premie, met 140 punten! Erg blij was ik De foto's moeten allemaal nog uploaden, ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar lot had fotos van pallieter geloof ik
Pfff, een hele geslaagde dag, en iedereen was zeer tevreden
en we hebben het inderdaad redelijk droog gehad, alleen met dagkampioenschap niet......
marleen, nog bedankt dat je pallieter even heb 'uitgelaten' Hij had het echt mega warm op stal, dus hij heeft tussen mij marleen en annelot meegenoten met de keuring!
Was een super gezellige dag, en ik kom ook snel een keer bij jou marleen!