@MM, ik heb iets gemist geloof ik, gaat Kenyi weg? Ik hoop voor je dat ie een beetje in de buurt blijft, zodat je hem af en toe eens op kan zoeken. Bokt de nieuwe eigenaresse ook?? Zien we hem nog eens hier. Ik vind hem zo leuk Leuke veulens heb je allemaal hoor!!! Kaylen, Kenyi 'zucht'
Hij gaat richting Geldermalsen, naar Tinkerstal Vlot, een beginnende fokkerij. De eigenaresse zit niet (meer) op bokt. We vinden het wel jammer dat ie weg gaat, maar nu is het om de 3 weken een probleem omdat meneer bovenop hengstige Grainey zit (die dat allemaal best vindt, en voor 'm door de knieën gaat ). Dus het is wellicht beter. Als we nou eens een keer een (gezond) merrieveulen fokken... maar dat is tot op heden nog niet gelukt (overigens wel appart, Maxolo heeft precies 2 hengstveulen gegeven; die 2 van ons dus )
Veel hoofdjes gezien om bij weg te dromen(kwijlen) Wees maar trots op jullie tinkertjes. mij is het jammer genoeg niet gegund om zo'n lieve reus te hebben
Die laatste foto van Drum! Ongelooflijk. Hij kijkt daar zo precies alsof hij weet dat hij dat appeltje heel voorzichtig moet aanpakken omdat het komt van een klein meisje! Echt lief!
hoi luitjes, mooie foto's van drum zeg wat een knoepert. en dan zooooooo lief en voorzichtig. echt een schatje. heb trouwens vanmorgen een paar nieuwe foto's van mijn lieverd gemaakt en die wou ik jullie niet onthouden.
awh wat zielig, smeer voortaan in met zonnebrand beschermingsfactor 50 of zo. vinden ze niet lekker maar het helpt wel. nu goed smeren met bv vaseline ofzo. anders gaat het trekken. geef haar een kus op haar zere neus.
Nou dat smeren doen we al vanaf dag een dat er een zonnestraal is. Maar dit jaar heeft ze er erg last van. Vorig jaar niet zullen wel aan haar hormonen liggen hihihi
Edit* misschien gekke vraag sta jij bij de voorstede?? Donjalover
haha heb even naar je profiel gekeken maar het zegt me niets. wat me wel iets zegt is chakotay. dat is mijn grote liefde voor donja. ik wil haar een keer laten dekken door hem hij is zooooooooooo gaaf en zoooooooooo mooi. maar mijn man wil nog niet balen joh. maar als het er van komt dan wordt hij de vader. ik heb het al zeker twee jaar op hem voorzien. heb zelfs al contact met de eigenaren gehad, maar mijn man wil nog niet overstag. maar zodra hij er aan toe is (misschien volgend jaar) dan ga ik er voor. ben zo benieuwd naar het veulen van jullie. tot nu toe heeft hij prachtige veulens gegeven dus........