[TI] Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 00:35

Bart.is vandaag gewassen, hij heeft mogen rollen in de paddock. Zand krijg je er beter uit dan grasplekken :') als t goed is heeft ie zn regendeken 0 grams op gekregen voor de nacht.

Zou iemand misschien mijn bijrijder Raquel op zondag om 11:21 voor kunnen lezen? :D is haar eerste proefje ooit met Bart (was ook n beetje last minute),maar ik kan echt niet voorlezen :') ben altijd te laat :')

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 07:05

Roos is dan al aardig droog doordat ik eerst sta te vlechten....

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 07:10

jeaninedow schreef:
ff kort wasvraagje waar ik al tijdje mee loop bij wedstrijden. Nova loopt op de wei 24/7 zonder deken. Wanneer wassen jullie? En hoe drogen jullie?

Als ik de mijne van tevoren was, gaat ze lekker rollen in het weiland. Wat doen jullie na het wassen? Lopen tot ze droog zijn? Nat in de dekens? Kan moeilijk op de dag zelf wassen, dan gaat ze half nat richting wedstrijd. Ben zo benieuwd!

Al die extreme witjes op de tinkerdagen altijd... Nova lijkt wel grijs altijd :=

ik had pas helemaal gewassen en dan doe ik ff een lichte bucasdeken op. Werkt net als een zweetdeken
als we volgend jaar allemaal niet wassen. Scheelt heel wat werk :p

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:08

SIEMxFUNNY schreef:
ik had pas helemaal gewassen en dan doe ik ff een lichte bucasdeken op. Werkt net als een zweetdeken

Is goed hoor. Ik doe wel mee met niet wassen... met Dunla dan :') Even voetjes afspuiten en dan is zij meestal al weer goed genoeg schoon :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:15

flettie schreef:
SIEMxFUNNY schreef:

Is goed hoor. Ik doe wel mee met niet wassen... met Dunla dan :') Even voetjes afspuiten en dan is zij meestal al weer goed genoeg schoon :D

Ik ben ook voor...
Hier ook alleen de voetjes afspuiten en dan is het klaar :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:17

Makkelijk! Jaron gaat vanavond helemaal in het sop. En dan mss morgen ochtend nog een keer

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:57

Hoe is het nu met je dochtertje Suusenmalvin????

Mijne staat ook 24/7 buiten, nu nog met een vliegendeken (houdt ook viezigheid tegen).
Vandaag doe ik de staart, voetjes en manen vast een keer en dan gaat ze morgen helemaal onder de douche en de wei op met een ongevoerde regendeken.
Vieze plekken doe ik zondagochtend nogmaals en staart doe ik in Leusden dan nog een keer want die poept ze weer lekker onder in de trailer...........

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:15

Pfff al dat wassen.. Afschaffen moeten we dat :')
Ik denk dat wij alles in hebben gepakt... Nog even wat boodschapjes doen in mn lunch en dan kunnen we om half 5 richting leusden vertrekken!
Ik zag dat ik mn stalletje mag afstaan zaterdagochtend aan Kayleigh *D

Oh ja camera in mn tas gepropt die moet ook mee!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:24

Dit is mijn lijstje geworden

Nienke:
☒Witte rijbroek
☒Witte Blouse
☒Wedstrijdjasje
☒Plastron
☒Plastronspelt
☒Haarnetje
☒Cap
☒Laarzen
☒Body Protector
☐Gewone spijkerbroek
☐Shirtje
☒Vest
☒Joggingbroek
☒Slaapshirt
☐Loopschoenen

Roosje:
☒Zadel
☒Hoofdstel
☒Wit dekje
☒Bruin dekje
☒Voeremmer
☐2x Hooi
☒Voer
☒Shampoo
☒Antiklit
☒Haarlak
☒Elastieken
☐Borstels
☒Acedern
☒Paspoort
☐Proefje
☐Talkpoeder
☐Eczeemdeken

Paul & Noah
☒Spijkerbroek
☒Shirt
☐Vest
☒Pyama

Honden
☐Kleden
☐Voer
☐Prikpen in de grond
☐Riemen

Overige:
☐Tent
☐Luchtbedden
☒Dekbed
☐Stoeltjes
☒Make-up
☒Elastiekjes
☒Haarborstel
☐Tandenborstel +Tandpasta
☐Brood (vrijdag vers halen)
☐Boter
☒Mes
☐Beleg
☒Bekers
☐Camera
☐Deo
☐Kaugom
☒Borden
☐Pomp

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:52

Vasthi schreef:

Mijne staat ook 24/7 buiten, nu nog met een vliegendeken (houdt ook viezigheid tegen).
Vandaag doe ik de staart, voetjes en manen vast een keer en dan gaat ze morgen helemaal onder de douche en de wei op met een ongevoerde regendeken.
Vieze plekken doe ik zondagochtend nogmaals en staart doe ik in Leusden dan nog een keer want die poept ze weer lekker onder in de trailer...........

Lief dat je ernaar vraagt.. Het gaat goed. Heb zelf echt in coma gelegen vannacht, dus ben wel wat bijgeslapen. Dichter heeft ook lang getukt. Nog wel wat warm, maar moet me er even bij neerleggen dat ik het los moet laten ;) Stiekem wel met knoop in m'n maag weg vanmiddag.. Dus jullie moeten me maar goed afleiden hihi.

Alles staat hier klaar. Alleen nog even de ' nieuwe' proeven afdrukken en t huis schoon achter zien te laten.
Tot vanmiddag

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:54

Fijn dat ze aan de beterende hand is! En tja moedergevoelens als je zo je meisje thuis moet laten is niet prettig. Maar ga er van uit dat er goeie zorg achter blijft dus niet te veel zorgen maken :(:) En die afleiding krijg je vast genoeg :')

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 10:56

Lief aangeboden Andrea maar ik bedank, volgende keer beter. :)

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 11:07

De reden dat ik verschillende dekens meeneem is omdat Yinx geschoren is en ik dus niet weet hoe ver het afkoelt 's nachts.. hij staat bij mij op stal ook in een binnen stal en hier dus buiten.. liever te veel bij me dan dat hij te koud staat en aangezien ze best veel doen in dit weekend wil ik zeker voorkomen dat hij koude spieren krijgt.

Als hij niet geschoren was, waren de dekens ook stuk minder geweest.. hahah

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 11:20

Calanddra schreef:
Bart.is vandaag gewassen, hij heeft mogen rollen in de paddock. Zand krijg je er beter uit dan grasplekken :') als t goed is heeft ie zn regendeken 0 grams op gekregen voor de nacht.

Zou iemand misschien mijn bijrijder Raquel op zondag om 11:21 voor kunnen lezen? :D is haar eerste proefje ooit met Bart (was ook n beetje last minute),maar ik kan echt niet voorlezen :') ben altijd te laat :')

Mocht je niemand kunnen vinden wil ik evt wel voorlezen ;) start zelf om 10:41 dus moet ik redden.

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 11:31

Suusenmalvin schreef:
Vasthi schreef:

Lief dat je ernaar vraagt.. Het gaat goed. Heb zelf echt in coma gelegen vannacht, dus ben wel wat bijgeslapen. Dichter heeft ook lang getukt. Nog wel wat warm, maar moet me er even bij neerleggen dat ik het los moet laten ;) Stiekem wel met knoop in m'n maag weg vanmiddag.. Dus jullie moeten me maar goed afleiden hihi.

Alles staat hier klaar. Alleen nog even de ' nieuwe' proeven afdrukken en t huis schoon achter zien te laten.
Tot vanmiddag

Afleiding genoeg.. hahah met al die vlekken beesten! Maar komt vast goed!

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 11:36

carolina1278 schreef:

Tot vanmiddag[/quote]

Afleiding genoeg.. hahah met al die vlekken beesten! Maar komt vast goed![/quote]

Hihi, vast wel! En m'n eigen niet-vlekken beest :P

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:02

Heel veel plezier iedereen!!
Volgend jaar juni zijn we er weer bij!!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:03

Wij zijn onderweg! Nog 173 kilometer :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:28

Ooooh dan ben je er al bijijijna! :')
Hoe is het met Joos? Hartstikke ziek natuurlijk :(:) :')

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:29

Gisteren was ze echt ziek, werd door scbool gebeld, oma heeft ze opgehaald. Nu nog wat uitzieken dus :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:30

Wij hebben hier een aanval van stress...

Ik zou vandaag overdag met school bezig voor het behalen van mijn P en vanavond om 6 uur met mijn bijrijdster alles klaar gaan maken voor het weekend.
Trailer in laden, Gil zijn voetjes scheren en wassen alle spullen schoonmaken etc etc etc...
Prima in een avond te doen met 2 man...
Niet te doen in een avond in je remi...
laat nu net mijn bijrijdster vandaag verhinderd zijn door haar school...
Dus nu wordt het een complete stresserige bende in de hoop alles te halen voor het donker wordt... :(

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:35

Leonoor schreef:
Gisteren was ze echt ziek, werd door scbool gebeld, oma heeft ze opgehaald. Nu nog wat uitzieken dus :+

Dat kwam goed uit :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:43

MamaMiesje schreef:
Leonoor schreef:

Dat kwam goed uit :D

:))
Zo blijf je geloofwaardig :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 12:53

Zo hebben wij in de herfstvakantie een tripje Kreta geboekt. Oorspronkelijk was de terugvlucht op zondag mooi vroeg, maar nu is dat gewijzigd.
Dus ik dénk dat we maandagochtend de school moeten bellen dat we "ineens hele erge vertraging" hadden en de kinderen dientengevolge laat in bed lagen en nog slapen. O:)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:01

Uitermate handig Mies!

Suus, fijn dat jouw dochter beter gaat!

En ondertussen rollen wij door en verveel ik me in de auto.... gaat zo traag!!

Nog 100 kilometer