Zou iemand misschien mijn bijrijder Raquel op zondag om 11:21 voor kunnen lezen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeaninedow schreef:ff kort wasvraagje waar ik al tijdje mee loop bij wedstrijden. Nova loopt op de wei 24/7 zonder deken. Wanneer wassen jullie? En hoe drogen jullie?
Als ik de mijne van tevoren was, gaat ze lekker rollen in het weiland. Wat doen jullie na het wassen? Lopen tot ze droog zijn? Nat in de dekens? Kan moeilijk op de dag zelf wassen, dan gaat ze half nat richting wedstrijd. Ben zo benieuwd!
Al die extreme witjes op de tinkerdagen altijd... Nova lijkt wel grijs altijd
SIEMxFUNNY schreef:ik had pas helemaal gewassen en dan doe ik ff een lichte bucasdeken op. Werkt net als een zweetdeken
als we volgend jaar allemaal niet wassen. Scheelt heel wat werk :p
flettie schreef:SIEMxFUNNY schreef:ik had pas helemaal gewassen en dan doe ik ff een lichte bucasdeken op. Werkt net als een zweetdeken
als we volgend jaar allemaal niet wassen. Scheelt heel wat werk :p
Is goed hoor. Ik doe wel mee met niet wassen... met Dunla danEven voetjes afspuiten en dan is zij meestal al weer goed genoeg schoon
Vasthi schreef:Hoe is het nu met je dochtertje Suusenmalvin????
Mijne staat ook 24/7 buiten, nu nog met een vliegendeken (houdt ook viezigheid tegen).
Vandaag doe ik de staart, voetjes en manen vast een keer en dan gaat ze morgen helemaal onder de douche en de wei op met een ongevoerde regendeken.
Vieze plekken doe ik zondagochtend nogmaals en staart doe ik in Leusden dan nog een keer want die poept ze weer lekker onder in de trailer...........
Calanddra schreef:Bart.is vandaag gewassen, hij heeft mogen rollen in de paddock. Zand krijg je er beter uit dan grasplekkenals t goed is heeft ie zn regendeken 0 grams op gekregen voor de nacht.
Zou iemand misschien mijn bijrijder Raquel op zondag om 11:21 voor kunnen lezen?is haar eerste proefje ooit met Bart (was ook n beetje last minute),maar ik kan echt niet voorlezen
ben altijd te laat
Suusenmalvin schreef:Vasthi schreef:Hoe is het nu met je dochtertje Suusenmalvin????
Mijne staat ook 24/7 buiten, nu nog met een vliegendeken (houdt ook viezigheid tegen).
Vandaag doe ik de staart, voetjes en manen vast een keer en dan gaat ze morgen helemaal onder de douche en de wei op met een ongevoerde regendeken.
Vieze plekken doe ik zondagochtend nogmaals en staart doe ik in Leusden dan nog een keer want die poept ze weer lekker onder in de trailer...........
Lief dat je ernaar vraagt.. Het gaat goed. Heb zelf echt in coma gelegen vannacht, dus ben wel wat bijgeslapen. Dichter heeft ook lang getukt. Nog wel wat warm, maar moet me er even bij neerleggen dat ik het los moet latenStiekem wel met knoop in m'n maag weg vanmiddag.. Dus jullie moeten me maar goed afleiden hihi.
Alles staat hier klaar. Alleen nog even de ' nieuwe' proeven afdrukken en t huis schoon achter zien te laten.
Tot vanmiddag
carolina1278 schreef:Mijne staat ook 24/7 buiten, nu nog met een vliegendeken (houdt ook viezigheid tegen).